• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kummajaiset liikenteessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moottoripyöräily on mukavaa..
Pysähdyin keskiviikkona Hartolan nesteelle ja siinä sanan pari vaihdoin viereen parkkeeranneen Kotarikuskin kanssa. Todettiin yhteinen päämäärä, Kuopio, joten päätettiin ajaa kimpassa Kuopioon ja sunnuntaina sitten takas PK seudulle. Molemmat oltiin Kuopiossa naisissa
tounge.gif
tounge.gif
.
Rikottiin rajoja oikein kunnolla; kotarikuski nahkat päällä päästeli menemään ja minä Goret päällä ja umpipotta päässä yritin HD:lla pysytellä perässä. Tulomatkalla osat vaihtui.
Molemmilla oli "vääränlainen pukeutuminen" ja -matkaseura, mut eipä tahtia haitannu ollenkaan, oli ihan kiva kimpassa taittaa matkaa.
Kiitokset kotarikuskille rajoja rikkovasta seurasta!
Pääasiahan on moottoripyöräily!!

Vääränlaista pukeutumista ja matkaseuraa ei ookaan, jos vaan on hauskaa!
thumbs-up.gif

Tuntuu että ne tiukkapipoisimmat ja fanaattisimmat japsi-, HD-, sun muilla ajavat kuskit soittavat suutaan enimmäkseen täällä netissä. Itse oon ajanut jos jonkinlaisilla pyörillä huristavien joukossa, eikä koskaan oo katottu kieroon. Enkä minä heitä. tuntuu että tuolla tien päällä matkaavat ne hienoimmat tyypit ja kuspäät pörräävät täällä foorumeilla... Hyvä näin.
smile_org.gif

thumbs-up.gif

Tuntuu että ne tiukkapipoisimmat ja fanaattisimmat japsi-, HD-, sun muilla ajavat kuskit soittavat suutaan enimmäkseen täällä netissä. Itse oon ajanut jos jonkinlaisilla pyörillä huristavien joukossa, eikä koskaan oo katottu kieroon. Enkä minä heitä. tuntuu että tuolla tien päällä matkaavat ne hienoimmat tyypit ja kuspäät pörräävät täällä foorumeilla... Hyvä näin.
smile_org.gif
Juurikin näin joka kohtaan
thumbs-up.gif

Onneksi löytyy vielä suvaitsevaisiakin motoristeja.
-Ainakin t-paita ja sortsit on kirosana joillekin.
sport05.gif

sport05.gif
Jos ne mielipiteet on samoilta henkilöiltä, joidenka mukaan pikkujouluihin tulee pukeutua aina pikkutakkiin jne.... eli tekevät siitä pukeutumisetiketistä elämää suuremman asian ja mikään muu tyyli ei sovi kuin se joka on painettu johonkin v*tun käytöksen kultaiseen kirjaan
veryangry.gif

Ettet vaan olisi aikaisemmin ollut ennakkoluulojesi vanki.
Meillä on porukoissa ollut jos jonkin laista härpäkettä ja aina kaikki on mukaan mahtuneet ja mukana pysyneet. Kannattaa olla avoin niin elämä on paljon hauskempaa.

Oikein olen tulkinnut, että vain moottoripyöräily on pääasia, siksi tuo vääränlainen pukeutuminen olikin mulla lainausmerkeissä, siitä kun joskus väännetään niin maar perusteellisesti. Suurimmat (ennakko)luulot ja asenteet taitaa olla ei-motoristeilla. Minäkin kun HD:n ostin, heti tuli kyselyitä, et mihinkäs helevetin-perkeleen jengiin sinä nyt oot liittyny.
tounge.gif
Ja tosi on et motoristit on motoristeja, riippumatta millä ajaa ja mitä on päällä.
Pukeutumisella voi kyllä vaikuttaa autoilijoiden käyttäytymiseen, kun nahkaliivin selässä lukee kaarevalla tekstillä jotain sopivaa, heti jää kuulemma kunnon turvaväli. On tehokkaampi kun huomioliivi.
cool.gif

sport05.gif
Jos ne mielipiteet on samoilta henkilöiltä, joidenka mukaan pikkujouluihin tulee pukeutua aina pikkutakkiin jne.... eli tekevät siitä pukeutumisetiketistä elämää suuremman asian ja mikään muu tyyli ei sovi kuin se joka on painettu johonkin v*tun käytöksen kultaiseen kirjaan  
veryangry.gif
Sellaisia henkilöitä ei tainnut olla eräissä kesähäissä, joissa kävin kuokkimassa. Ne pidettiin erään pikkukylän maalaismuseon pihapiirissä. Oli juhannus, ja mulla kauhea nälkä eikä rahaa taskussa. Olikohan shortseissa - olivat muuten neonpunaiset - edes taskuja. Ruokapöydät notkuivat, joten ei muuta kuin sekaan. Muutama kävi jotenkin ihme ilmeellä kysymässä, olenko pariskunnan tuttuja. Vakuuttava ilmeeni taisi kuitenkin tehota, kun selitin kommelluksia opiskeluajoilta sulhasen porukassa (nimen taisin kuitenkin urkkia jostain selville). Oli niin mukava tunnelma, että piti käydä vielä lopuksi vanhempia kiittelemässä. Ja sitten etsimään kaverit että pääsis takaisin sinne mökille...

Rumat ne vaatteilla koreilee
wink.gif
. Moottoripyörässä on kaksi rengasta ja tankkiin laitetaan bentsiiniä
062802moto_prv.gif
. Jep jep ja taas matka jatkuu.

Pysähdyin keskiviikkona Hartolan nesteelle ja siinä sanan pari vaihdoin viereen parkkeeranneen Kotarikuskin kanssa. Todettiin yhteinen päämäärä, Kuopio, joten päätettiin ajaa kimpassa Kuopioon ja sunnuntaina sitten takas PK seudulle. Molemmat oltiin Kuopiossa naisissa  
tounge.gif
tounge.gif
.
Rikottiin rajoja oikein kunnolla; kotarikuski nahkat päällä päästeli menemään ja minä Goret päällä ja umpipotta päässä  yritin HD:lla pysytellä perässä. Tulomatkalla osat vaihtui.
Molemmilla oli "vääränlainen pukeutuminen" ja -matkaseura, mut eipä tahtia haitannu ollenkaan, oli ihan kiva kimpassa taittaa matkaa.
Hyi "helvate"
buttrock.gif
kaikenlaisia pervoja liikenteessä
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif

tounge.gif
tounge.gif
.
Rikottiin rajoja oikein kunnolla; kotarikuski nahkat päällä päästeli menemään ja minä Goret päällä ja umpipotta päässä  yritin HD:lla pysytellä perässä. Tulomatkalla osat vaihtui.
Hyi "helvate"  
buttrock.gif
kaikenlaisia pervoja liikenteessä  
062802jumpie_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

bowdown.gif
Miten niin pervoja? Seksi ja moottoripyöräily, elämän parhaita hetkiä. Vai riittäisköhän tuo moottoripyöräily pelkästään?
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

thumbs-up.gif

smile_org.gif
Just!

Oikeesti toi jako customistien ja muun maailman välillä on pakko olla legendaa jo tällä vuosituhannella. Ajoin kortin toissa kesänä ja joka ikinen joka on tullut vastaan niin että muiden kulkijoiden noteeraaminen on ollut mahdollista on kyllä sitä kouraansa nostanut riippumatta siitä millä ajaa. Ja parkissa on olleet kaik kaksipyöräiset vierekkäin, eivät ole toistensa takarenkaille kuseskelleet kahviatuon aikana.

Itse marssin naapuritaloyhtiön pohjakerroksessa olevaan customiväen talliin gorepuvussani ja rupesin kyselemään niitten pyöristä. Ja elossa olen edelleen vaikka sanoin että juu toi Jammu tuolla vastapäätä on mun. ;)

Eiköhän myö voida jo unohtaa nämä muinaiset jaottelut.

Back