• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumikiinnikkeitä haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raulo1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kumikiinnikkeitä haussa

Mistähän voisi kysellä?
Haussa tankin takareunan kumiholkit (mallia 2x kumiprikkaa metalliholkin ympärillä?) sekä pari katteiden kiinnityskumia (mallia muovitappi reikään:p).

raulo1 sanoi:
Mistähän voisi kysellä?
Haussa tankin takareunan kumiholkit (mallia 2x kumiprikkaa metalliholkin ympärillä?) sekä pari katteiden kiinnityskumia (mallia muovitappi reikään:p).

Hehe, samoja grommetteja oon vailla. Mulla puuttaa kaks takakateen rungon kumikiinniketta. Ajattelin stormilta hakea jotain. http://www.storm-motor.fi/mp-tarvik...at/moottori-ja-sen-liittyvat-osat/kumiholkit/ Noita tankin kiinnikekumeja tilaisin varmaan nakkilan pyörästä ja moposta, mutta kun ilmoittelevat etteivät lähettele olikohan alle viidenkympin tilauksia, niin olen osia tilaillut www.robinsonfoundry.co.uk joita kiinnostaa enemmän toi osamyynti. Hinnat suunnilleen samat.

shyhander sanoi:
Hehe, samoja grommetteja oon vailla. Mulla puuttaa kaks takakateen rungon kumikiinniketta. Ajattelin stormilta hakea jotain. http://www.storm-motor.fi/mp-tarvik...at/moottori-ja-sen-liittyvat-osat/kumiholkit/ Noita tankin kiinnikekumeja tilaisin varmaan nakkilan pyörästä ja moposta, mutta kun ilmoittelevat etteivät lähettele olikohan alle viidenkympin tilauksia, niin olen osia tilaillut www.robinsonfoundry.co.uk joita kiinnostaa enemmän toi osamyynti. Hinnat suunnilleen samat.

20e tais olla tuo npm:n tilausraja.

Vähän vastaava probleema. Katteissa on noita kumiholkkeja, ne ovat kaikki tallella. Samoin kuusiokoloruuvit. Mutta niiden väliin tulee metallisia "silinterihatun muotoisia prikkoja", joiden avulla ruuvi kiristyy jättäen rungon ja katteen väliin raon. Niitä on muutama kadonnut. Mistä löytyisi?

Back