• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kumi kurkkuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heppu79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mistähän saisi 1000-93 cbr:ään kumikurkkuja?alkuperäisiä kyselin ja niitähän saa,hinta vaan hirvitti köyhää kun olis ollu 87€/kpl.

Eihän tuo nyt kallista ole, kun rahalla selviää...
Mutta asiaan. Itse kokeilisin moottorikelkkapuolelta mittojen mukaan esim. tuolta
sivu 36 EMC

Pese ensi liuottimella puhtaaksi ja sitten pyyhi lopuksi asetonilla kaikki rasva mahdollisimman tarkasti halkeamista pois. Käy ostamassa rautakaupasta muovimattoihin tarkoitettua saumojen injektointi ainetta ja laita sitä halkeamiin. Se on vähän samantapaista ainetta kuin pikaliima, ja tarttuu hyvin koska sulattaa hieman kumia sauman ympäriltä, ja se on nimenomaan suunniteltu juuri käytettäväksi muovi&kumi seoksiin. Sillein tuli korjattua crossista aikoinaan kumikurkku kun siinä oli vuotavia halkeamia. Ihan toimiva peli siitä tuli eikä vuotojakaan enää ollut. Ja näytti kestävän bensaa.

Näin saat pikku työllä ja 25 eurolla ehjät kumikurkut.

Itse olen yhdet kurkut noin korjannut, en tiedä saako niillä ihan täysin rikkinäisiä enää kuntoon, mutta sellaiset pinnasta halkeilleet onnistuivat oikein hyvin. Suurin ongelma oli niiden kurkkujen irroitus ja kiinnitys.

Back