• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumeja tilaukseen rodamotolta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani-SRI
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hankittua tuossa KTM Adventure 640. mutta takakumeissa ei ole pintaa, kuin muutamia millejä. Uutta kumia täytyy siis tilata.

Olen ehkä laittamassa tilausta rodamotolta, joten samalla kertaa mahdollista tilata samoilla kuluilla useampiakin kumeja.
Jotta hommassa olisi järkeä, niin voin toimittaa kumekset mahdollisesti Kotkan-Lahden välille tapauskohtaisesti.

Otan myös vinkkejä vastaan jos jollakulla tietoja edullisista kumikaupoista näin talvella. Varsinaista hoppua ei tilaukselle ole.

Itse ajattelin noita Continentalin TKC80:sia... ...Ei ole kokemuksia, mutta niitä on kyllä ilmeisesti kehuttu?
Pitänee kokeilla....

Ai niin..Mikä tää tällänen orggi-shoppi oikeen on?? Jonkinlainen rättikauppa jossakin joka myy kanssa kumeja??? Mikä systeemi??

taitaa tää "rättikauppa" myydä suomessa eniten renkaita....
Tuskin pitää paikkaansa. Taitaa olla joku joka tekee muitten mainostuksella ja työllä rahaa, ottamatta vastuuta mistään. Sen enmpää veroista kuin tuotevastuustakaan. Sellasta kerto paikallinen kauppias kun kyselin. No, siitä vaan. Itse en lähde tollasiin epäilyttäviin tahoihin räpeltään. Jos ajan kuonolleni renkaan takia, maahantuoja on se joka vastaa. Mitään pulvaania en lähde metsästämään. Mitäs muuta epämäärästä näiltä sivuilta saa kuulla???
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
luotan aina lähikauppiaaseen.hän on aina oikeassa
biggrin.gif
biggrin.gif

ja näillä sivuillahan on vain ja ainoastaa epämääräistä tietoa.suosittelen siis välttämään tätä sivustoa

Olitte sitten mitä mieltä tahansa, niin nyt on teijän myöhästä räpeltää
033102bebe_1_prv.gif

...Kumit on meinaan tilauksessa nyt.. ....Ja halvalla lähtivät. Rahaa jäi vielä
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Kun tilasi etusen ja takasen, niin toinen takanen tulikin jo kaupantekijäisiksi verrattuna suomihintoihin
062802jumpie_prv.gif

Ja palvelusta on ihan turha kikata!! Ainakin minulla Alejandro on toiminut varsin kiitettävästi... ...Toisin kuin "lähikauppani" Motobox
033102ass_1_prv.gif
Siispä hankin renkaat sieltä mistä saan palvelua ja hinnat ovat edulliset. Kuriiri tuo renkaat kotiovelle, joten eikös se ole jo riittävän lähelle... ..Tarvi lähtee auton kanssa retuuttamaan kumeja mistään naapurikaupungista.

EDIT: jooo.. ....EN halua arvostella suomalaisia mp-liikkeitä yleisesti, ainoastaan niitä arvostelen joista on omia huonoja kokemuksia. Kyllä täältä suomestakin saa loistavaa palvelua.. ...Esim. AllRight HKI, BikePoint Lahti ovat varsin malliesimerkkejä hyvästä palvelusta ainakin minun kohdallani.
bowdown.gif

Edullisuus ja Espanjan Erkin hyvä palvelu oli avainasemassa tässä kauppatapahtumassa.. ..Kiirettä ei myöskään toimituksella ole, joten renkaita voin hyvin odotella.. ..Jos hätä olisi ollut, niin sitten olisin varmaan Suomesta kumit hankkinut.. ..Minusta tuolla maalla ei niin ole merkitystä.. ...muut asiat painavat enemmän.

Back