Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi? -

• Vetomiesten tarinoiden perusteella ajan kovempaa pikkuteillä

Ääniä: 0 0,0%
  • Vetomiesten tarinoiden takia olen lähtenyt poliisia karkuun

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan alinopeutta ja minua pelottaa vetomiehet

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan aina rajoitusten mukaan

• Olen vetomies ja ajan miten haluan

• olen kukkis ja ajan miten haluan

• Olen mitä olen, ajan miten haluan eikä vetis-kukkis-vääntö vaikuta ajotapaani

Ääniä: 2 100,0%
  • Muumi, kä?

• Ääniä yhteensä
    2
En anna minkään vaikuttaa täydelliseen ajotapaani. Paitsi perässäroikkujien, hitaiden, pitkät päällä ajavien, liian keskellä ajavien, väärin ryhmittyvien ja yleensä kaikkien liikenteessä ja sen ulkopuolella liikkuvien. Myös jotkut rakennukset tai maaston muodot saattaa lisätä agressiivisuutta ajamiseen.

Oikeastaan naurattaa nämä tiukoissa nahkapuvissa ajelevat kyttyräselät joilla on kypärä kopsattu suoraan motogp:n  lähtölistalta. Siis vetomiehiksi tulkittavat. Onneksi nämä vetomiehet ja kukkikset turvaliiveissään ovat marginaaliryhmiä ja reippaasti suurin osa on ihan normaaleja motoristejä joista joku tykkää ajella motarilla, toinen kanteteillä ja kolmas poluilla.
Vääntönä hauska katsella ja joskus provoillakin  
033102bebe_1_prv.gif
Millä lailla provoilla?  
omg.gif

Liivipäällä ei uskalla ajaa.(saatta nousta silmille muilla kuin isoillamatkapyörillä ilmavitauksien takia)  
tounge.gif

Liivipäällä ei kehtaa mennä huolsikalle (Vetomiehet tulevat kiusaamaan ja loput nauraa).  
crazy.gif

biggrin.gif

Vetomiehet ovat kuljettajina kaikkein taitavimpia ja yli rohkeita liikenteessä (Äiti lupasi ajaa mootoripyörällä niin kauan kuin ajan "siivosti")  
pftroest.gif

Vetomiesten varusteet ovat liian kalliita minulle ja niitä pitää olla paljon  
033102bebe_1_prv.gif
Renkaatkin kuluu liikaa  
sad_orig.gif

wink.gif
Joo liiveistä samaa mieltä....Työntömiehet ovat vetomiestä parempia kun saavat työnnön jälkeen vielä vetääkin...

Minä luulin että kukkahattumiesten pitäisi käyttää keltaisia liivejä...
omg.gif
Muutenkin turvallisuus tuossa retuperällä. Missä on kumi ja elmu-kelmu rulla kun lähdetään ulkoiluttaan liekkua.

kaikkien kannattaisi käyttää..ja ajat muuttuvat..katsotaan mikä on tilanne kymmenenvuoden päästä.

ainahan henkiklökohtaiseen suojautumiseen ollaan suhtauduttu hieman penseästi..vrt..Ii-jokisarjasta tutun Hiltu-Jakin kommentit
tounge.gif

Eipä tässä ole ennenkään muita miellyttämään alettu
033102bebe_1_prv.gif

Mä ajan just niin kuin ite haluan, joutilaat saa hoitaa jeesustelut, mulla on ihan ihka oma elämäkin
buttrock.gif

Eipä tässä ole ennenkään muita miellyttämään alettu  
033102bebe_1_prv.gif

Mä ajan just niin kuin ite haluan, joutilaat saa hoitaa jeesustelut, mulla on ihan ihka oma elämäkin  
buttrock.gif
Näin se menee.
Ajan niinkuin ajan, siihen ei vaikuta kukkis, vetis väännöt.

Toki se laittaa aina hieman miettimään, kun saa lukea näitä valitettavia uutisia loukkaantuneista, tai kuolleista motoristeista.

Muumi!

Ajotapaan vaikuttaa ajoseura, eli porukan mukaan mennään. Yksin voi vähän "irrotella" sitten, kun baana on vapaa. Mut hemmetin hyvää viihdettä nää jutut on, kirvoittaa hymyn huulille aina veemäisen työpäivän ratoksi ja ratkiriemukkaita jälkivääntöjä ajotauoilla
062802jumpie_prv.gif
Lisää vääntöä poijaat
033102beer_1_prv.gif

Juutanalla kaljat tästä äänestyksestä
062802jumpie_prv.gif

Paljastit parissa päivässä sen mitä tutkijat ovat miettineet vuosia ja epätietoisuudessaan keksineet toinen toistaan pöljempiä rajoituksia.

Olen mitä olen, ajan miten haluan eikä vetis-kukkis-vääntö vaikuta ajotapaani

71.94% vastaajista tätä mieltä!

Eli mikään ei meihin vaikuta. Meidän pitää saada itse kokea ja oppia ja mieluiten kantapään kautta.

Back