Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi? -

• Vetomiesten tarinoiden perusteella ajan kovempaa pikkuteillä

Ääniä: 0 0,0%
  • Vetomiesten tarinoiden takia olen lähtenyt poliisia karkuun

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan alinopeutta ja minua pelottaa vetomiehet

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan aina rajoitusten mukaan

• Olen vetomies ja ajan miten haluan

• olen kukkis ja ajan miten haluan

• Olen mitä olen, ajan miten haluan eikä vetis-kukkis-vääntö vaikuta ajotapaani

Ääniä: 2 100,0%
  • Muumi, kä?

• Ääniä yhteensä
    2
Mä ajan miten lystään. Sillon kun tekee mieli ajaa ylinopeutta sitten ajetaan! Joskus tulee taas sellan rento köröttely-fiilis, jolloin kiireimpien annetaan mennä ohi.
062802moto_prv.gif

Oon niitä never die -tyyppejä
biggrin.gif

Aika heikolla pohjalla on omat ajatukset ja perustelut jos niitä jokainen netissä käytävä väittely heiluttelee. Mitä näitä nyt on tullut luettua, niin joukossa on ihan fiksujakin ajatuksia (joista kannattaa ottaa opikseen) mutta kummankin osapuolen mielipiteet lakkaavat kiinnostamasta siinä vaiheessa kun homma menee kärjistämiseksi ja juupas-eipäs-väittelyksi.

Ajotapaani kuuluu jatkuva pieni ylinopeus taajamien ulkopuolella hyvissä olosuhteissa (niin kotilolla kuin mp:llä), mutta kortinlähtönopeuksia tulee vältettyä. En voi siis laskea itseäni kumpaankaan kategoriaan.
Lisänä edelliseen ajotapaani vaikuttaa Poliisin näkeminen sen verran et tulee himmattua "sakkorajan alle" .
062802moto_prv.gif

Oikeastaan naurattaa nämä tiukoissa nahkapuvissa ajelevat kyttyräselät joilla on kypärä kopsattu suoraan motogp:n lähtölistalta. Siis vetomiehiksi tulkittavat. Onneksi nämä vetomiehet ja kukkikset turvaliiveissään ovat marginaaliryhmiä ja reippaasti suurin osa on ihan normaaleja motoristejä joista joku tykkää ajella motarilla, toinen kanteteillä ja kolmas poluilla.
Vääntönä hauska katsella ja joskus provoillakin
033102bebe_1_prv.gif

Oikeastaan naurattaa nämä tiukoissa nahkapuvissa ajelevat kyttyräselät joilla on kypärä kopsattu suoraan motogp:n  lähtölistalta. Siis vetomiehiksi tulkittavat. Onneksi nämä vetomiehet ja kukkikset turvaliiveissään ovat marginaaliryhmiä ja reippaasti suurin osa on ihan normaaleja motoristejä joista joku tykkää ajella motarilla, toinen kanteteillä ja kolmas poluilla.
033102bebe_1_prv.gif
Millä lailla provoilla?  
omg.gif

Liivipäällä ei uskalla ajaa.(saatta nousta silmille muilla kuin isoillamatkapyörillä ilmavitauksien takia)  
tounge.gif

Liivipäällä ei kehtaa mennä huolsikalle (Vetomiehet tulevat kiusaamaan ja loput nauraa).  
crazy.gif

biggrin.gif

Vetomiehet ovat kuljettajina kaikkein taitavimpia ja yli rohkeita liikenteessä (Äiti lupasi ajaa mootoripyörällä niin kauan kuin ajan "siivosti")  
pftroest.gif

Vetomiesten varusteet ovat liian kalliita minulle ja niitä pitää olla paljon  
033102bebe_1_prv.gif
Renkaatkin kuluu liikaa  
sad_orig.gif

wink.gif

.... " kukkis - vetis " ....evvk..kauheeta sontaa lokeroida porukka tässäkin harrastuksessa...eikai sentään??

hohhoijaa

Oikeastaan naurattaa nämä tiukoissa nahkapuvissa ajelevat kyttyräselät joilla on kypärä kopsattu suoraan motogp:n  lähtölistalta.
Se ettei ajele lepattavissa tixtex-pilkkihaalareissa, jotka kuluvat puhki kävelyvauhdista kaaduttaessa ja on ostanut kunnollisen kulhon ainoan päänsä suojaksi tekee kuljettajasta jotenkin huonomman?
Ai sää ootki trolli..
pftroest.gif

Samalla tavalla mennään kuin aina, tosin pikkuisen on tullut tämän viihdekeskustelun seurauksena vikaa, että jos edessä on "mahdollinen kukkahattu" niin täytyy ajaa ohi ennemmin takarenkaalla/lujempaa kun normaalisti. Ihan vaan heidän iloksi.

Ps. Aika vähän noita "potentiaalisia kukkahattuja" näkee tuolla missä itse tulee ajeltua (eli maaseudulla)... Taitavat viihtyä enemmän jossain pääkaupunkiseudun ruuhkissa pää punaisena madellen tai sitten koneen ääressä valittaen ja voivotellen. Enpä kyllä ole törmännyt ns. vetomiehiinkään suuremmin... Ilmeisesti kiusaavat posliineja jossain taajamissa, samalla kukkiksia pujotellen.  
biggrin.gif

Tieliikenteessä yritän ajaa noiden liian matalien nopeusrajoitusten mukaan, mutta aina en onnistu. Metsässä ja crossiradalla mennään sitten täysillä...

Kyseiset keskustelut tämän nettisivuston surkeinta antia...
Yks palsta nille väännöille eikö joka hemmetin kysymys pääty siihen vääntöön miten kukin ajaa.

Ainoo asia mihin nämä väännöt vaikuttaa on sivuston lukemisen vähenimisenä.

062802moto_prv.gif
Näillä mennään ja ajetaan miten ajetaan

Eipä ne väännöt ajamiseen mitään vaikuta, mutta haluun kirjoittaa mitään tai edes lukea koko paskakasaa vaikuttavat vähentävästi. Joka ikinen lehtijuttu linkitetään tänne ja sama länkytys alkaa, ei vois olla tylsempää.

Ymmärrän kyllä että tänne provoilu on osa terapiaa vaikeassa sairaudessa, ja parempi niin kuin riehuminen todellisuudessa.

Kyseiset keskustelut tämän nettisivuston surkeinta antia...
Yks palsta nille väännöille eikö joka hemmetin kysymys pääty siihen vääntöön miten kukin ajaa.

Ainoo asia mihin nämä väännöt vaikuttaa on sivuston lukemisen vähenimisenä.

062802moto_prv.gif
Näillä mennään ja ajetaan miten ajetaan
väärässä olet!

uskon, että lisää vain lukijakuntaa.

sinänsä hassua kuinka moni väittää, ettei jaksa lukea näitä jatkuvia vääntöjä..vois periaatteessa oolla ihan tottakin, mutta kuinka sitten viitisitään kirjoittaa samaisiin ketjuihin?

joku kyllä huijaa ja lujaa..en usko et kukaan viitsii vastata ketjuun edes aihetta lukematta?

ps..muuten samamoista jaskanjauhamista et ihan sama miten joku toinen ajelee..ei vaikuta omaan ajoon. höpönpöpön..pumpulissa kasvaneen jokeltelua.

olen aivan varma kun ensimmäisen kerran sattuu paikalle missä on kasa lämmintä, mutta elotonta lihaa mökkynä niin harvassa ne kundit jotka jatkavat matkaa keulien..
eli vaikuttaako?

no tää on taas tällästä..herkemmillä menee vatta kuralle ja herneitä nenään..ei viiti pelotella enempää...ajetaan vaan ja
sport05.gif

väärässä olet!

uskon, että lisää vain lukijakuntaa.
Tuskin ko. vääntö vaikuttaa kenenkään ajotapaan millään tavalla, eikä ainakaan lisää foorumin lukijakuntaa...

Tuo sama ärsyttävyyteen asti jatkuva samasta asiasta potaskan jauhaminen ja kaikkien mahdollisten IS/IL/HS uutisten linkittäminen ja sitä kautta suoranainen kukkis/vetis vääntöjen kalastelu tiputtaa tämän sivuston tasoa ja kiinnostavuutta melko tavalla... eihän .org mahdu enää edes TOP kolmoseen suomalaisten mp-aiheisten keskustelu ym. portaalien joukossa, tästä ei voi kiittää/syyttää muita kuin orgin aktiivisimpia kukkahattuja.

Merkkikohtaiset keskustelut täällä ovat vielä hyviä, kaikki muu on jo täysin suomi24 tasoa ellei allekin, valitettavasti.

Tuo sama ärsyttävyyteen asti jatkuva samasta asiasta potaskan jauhaminen ja kaikkien mahdollisten IS/IL/HS uutisten linkittäminen ja sitä kautta suoranainen kukkis/vetis vääntöjen kalastelu tiputtaa tämän sivuston tasoa ja kiinnostavuutta melko tavalla... eihän .org mahdu enää edes TOP kolmoseen suomalaisten mp-aiheisten keskustelu ym. portaalien joukossa, tästä ei voi kiittää/syyttää muita kuin orgin aktiivisimpia kukkahattuja.
Ai..misäs on julkistettu tutkimus portaalien tasosta?

ja jos kolmoseksi on saatu tiputettua ni ohan täs jotaki saatu aikaseksi..

mut oikeessa oot..ikävää vääntää aina samast aiheesta..puhutaan jostain muusta..

mitä sun mielestä..tekeekö tommosella kuvas olevas nato-koukulla kuormuris yhtään mitään..hassua et semmonen oli meil suomeski aikoinaan pakollinen..
motorcycle-driving004.jpg

sanoi:

Eiköhän se "tutkimus" tule jokaisen itsensä tehtyä, tietysti jos tämä on ainoa mp sivusto mitä luet ja ainoa mp aiheinen keskustelu liittyy parin-kolmen rivin uutisten kommentointiin/kinasteluun niin .org on luonnollisesti paras.

sanoi:

Jep, olette lahjakkaasti sössineet aikaisemmin suomen parhaan mp-sivuston suomi24 tasolle.

sanoi:

Eiköhän se "tutkimus" tule jokaisen itsensä tehtyä, tietysti jos tämä on ainoa mp sivusto mitä luet ja ainoa mp aiheinen keskustelu liittyy parin-kolmen rivin uutisten kommentointiin/kinasteluun niin .org on luonnollisesti paras.

sanoi:

Jep, olette lahjakkaasti sössineet aikaisemmin suomen parhaan mp-sivuston suomi24 tasolle.
jäi varmasti mainitsematta tuossa suomen parhaan, et siihen on käytetty tota jokainen omassa mielessään..

kandeis ihan oikeesti mainita aina nois epävirallisis tuloksis joko minä/mielestäni.

samaa mieltä..joutavaa vääntöä lyhyistä uutispätkistä.

mutta

eikö tää oo eräänlaista yhteispeliä sössiä foorumin tasoa?

vetomiehet tai ainaki sellaiseksi itseään luulevat tekevät uutisia joita sitten me..(ei tarvi muuten teititellä ;) ) kommentoidaan ja viedään elämänilo muiltakin..

ps..tällä hetkellä ainoo foorumi mitä seuraan.org..pyrin kuluttamaan vapaa aikani kahden renkaan varas..ja yrittää pysyä hengis
062802moto_prv.gif

talvel sitte tulee seurattua muitakin.pelkkä harrastus..ei sen kummempaa.

Oikeastaan naurattaa nämä tiukoissa nahkapuvissa ajelevat kyttyräselät joilla on kypärä kopsattu suoraan motogp:n  lähtölistalta. Siis vetomiehiksi tulkittavat.
Nyt kävi näin, että nahkatakissa, jonka ominaisuudet vastasivat vaatimustasoa, on kyttyrä. Taidan mennä saksimaan sen pois siitä, etten vaan leimaudu pelleksi.

Hyvä kyttyrä onkin, vähäisen kokemuksen perusteella jää tekstiilikuteet sateiden varalle, on nuo nahkavermeet niin paljon paremmat. Ei lepata eikä lipata eikä hiki valu nivusiin ja joka lenkin jälkeen tartte nakata alupaitaa ja kalsonkeja pesuun. Varsinkin helteellä ihanat nuo tekstiilihousut jotka liimautuvat jalkoihin kiinni.

Kypärässä olen samaa mieltä, en kyllä ottas mitään "46" tai "jonkun jätkän nimi" tai kisaväritys-kypärää.

Back