Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkis-Vetis väännön vaikutus ajotapaasi? -

• Vetomiesten tarinoiden perusteella ajan kovempaa pikkuteillä

Ääniä: 0 0,0%
  • Vetomiesten tarinoiden takia olen lähtenyt poliisia karkuun

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan alinopeutta ja minua pelottaa vetomiehet

• Kukkahattutätien opetusten takia ajan aina rajoitusten mukaan

• Olen vetomies ja ajan miten haluan

• olen kukkis ja ajan miten haluan

• Olen mitä olen, ajan miten haluan eikä vetis-kukkis-vääntö vaikuta ajotapaani

Ääniä: 2 100,0%
  • Muumi, kä?

• Ääniä yhteensä
    2

Juutana

YCC #666
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Sijainti
Epsoo
Ajattelin kysyä tällaista kysymystä että vaikuttaako täällä netissä paasaaminen kenenkään ajotapaan, vai onko kyseessä lähinnä huutokilpailu tyhjille katsomoille? Itseäni lähinnä huvittaa tuo keskustelu ja sen takia siihen tulee välillä osallistuttuakin.

Omasta mielestäni kyseessä on lähinnä huutokilpailu ja molemmat osapuolet ovat syvällä poteroissaan. Viihdearvoa ko. väännöllä toki on, mutta muuten aika hedelmätöntä päänaukomista puolin ja toisin.

Antaa muiden vääntää minkä jaksavat. Itse ajan just niin kuin tykkään
033102bebe_1_prv.gif
062802moto_prv.gif

Entinen vetomies ja luultavasti tuleva taas uudestaan. Rauhoitin menoa muutamien kovempien kaatojen ja ratailun aloituksen jälkeen kadulla ei ole tullut yltiö kovaa päästeltyä n 8 vuoteen, mutta nyt median hehkuttaessa ja orkinenkeleiden säestämänä olen tullut siihen tulokseen että ajan taas kadulla vähän reikäpäisemmin, vaikka vittuillakseni.

Ajan juuri niinkuin haluan.

kyllähän sitä uskaltaa vääntää kahvaa rajummin nykyään kun on oppinut täältä törmäysskurssi-käsitteen ja nopeammat väistöt sekä reaktiot kun ajaa vähän ylikovaa.

Aina ihmetyttänyt ne ihmiset, jotka uskovat maailman parantuvan sillä, että kaikki seuraavat heidän tapaansa ohjeita ja säädöksiä pilkun tarkasti ja että lisää sääntöjä tekemällä elämä on rikkaampaa.

Toisaalta, vetomiehen puuhastelut ei haittaa mua ollenkaan. Tehköön sitä silloin, kun sivulliset ei ole vaarassa.

Oikeastaan, on yksi hemmetin hailea mitä ihmiset tekee. Siis, kunhan vaan kukkikset ei pääse tekemään niitä typeriä lisäsäännöksiä, kuten esim. katsastuspakko prätkille ym. sairasta puuhastelua.

033102beer_1_prv.gif

Oikeastaan, on yksi hemmetin hailea mitä ihmiset tekee. Siis, kunhan vaan kukkikset ei pääse tekemään niitä typeriä lisäsäännöksiä, kuten esim. katsastuspakko prätkille ym. sairasta puuhastelua.
Ei tosiaan yhtään jaksa kiinnostaa, ajakoot kukin miten haluaa. Jos vetää reikä päässä prätkällä niin vetäkööt, kunhan pysyy mutkapätkällä omalla kaistallaan. En koe millään omaksi asiakseni arvostella muiden ajotapaa.

Tekopyhät ja naapurikateelliset uskonsa- tai tapojensa tyrkyttäjät ovat tämän maan suola.
kaboom.gif

Eniten vaikuttaa ajamiseen vetomiesten lähiaikojen
poistumiset muonavahvuudesta...  
sad_orig.gif
Vähän vastaavasti. Varsinainen jeesustelu, suuntaan ja toiseen, lähinnä huvittaa mutta itse onnettomuudet kyllä hieman hillitsevät. No, varsinaiseksi vetomieheksi en kyllä itseäni missään vaiheessa ole edes uskaltanut ylentää. Jos sen molemminpuolisen jeesustelun saisi pois niin turvallisuusosio olisi oikeasti hyvä ja ehkäpä jopa opettava foorumi. Sellaiseksi se kai on joskus tarkoitettu?

Aina ihmetyttänyt ne ihmiset, jotka uskovat maailman parantuvan sillä, että kaikki seuraavat heidän tapaansa ohjeita ja säädöksiä pilkun tarkasti ja että lisää sääntöjä tekemällä elämä on rikkaampaa.
Sama homma. Minulle on ihan hailee jos joku haluaa vettää aina rajotus -5km/h tai miten ikinä haluakaan mut vittu tarvi minun mopoa koittaa netissä ajaa ja moralisoida paskaa kun ei päin naamaakaan uskalla sanoa.

Aika heikolla pohjalla on omat ajatukset ja perustelut jos niitä jokainen netissä käytävä väittely heiluttelee. Mitä näitä nyt on tullut luettua, niin joukossa on ihan fiksujakin ajatuksia (joista kannattaa ottaa opikseen) mutta kummankin osapuolen mielipiteet lakkaavat kiinnostamasta siinä vaiheessa kun homma menee kärjistämiseksi ja juupas-eipäs-väittelyksi.

Ajotapaani kuuluu jatkuva pieni ylinopeus taajamien ulkopuolella hyvissä olosuhteissa (niin kotilolla kuin mp:llä), mutta kortinlähtönopeuksia tulee vältettyä. En voi siis laskea itseäni kumpaankaan kategoriaan.

Sama homma. Minulle on ihan hailee jos joku haluaa vettää aina rajotus -5km/h tai miten ikinä haluakaan mut vittu tarvi minun mopoa koittaa netissä ajaa ja moralisoida paskaa kun ei päin naamaakaan uskalla sanoa.
jos yksikin säästyy ni homma kannattaa jo.
Torsolle raadolle o turha moralisoida mitään mut näille newerdieguys-jengille vois aina sillontällön vihjasta et se porkkanaa mehus liottamalla saatu henki saattaa karata kaverista joka ei yhtään viiti vaivata nuppiaan.
Kuinkahan moni muuten tekis kaiken samal tapaa ilman muutoksia jos saisivat uuden tilaisuuden.

Minun ohitse ollaan menty mutkapätkillä ja vastaavasti olen itse ohitellut siellä täällä. Kukin tyylillään. Se että niistä jaksaa täällä vääntää, on mielestäni kokolailla turhaa. En millään jaksa usko kenenkään "oppivan" yhtään mitään noista sivuraiteille eksyvistä ja ajoittain pahoin henkilökohtaisuuksiin menevistä älämölöistä.

Mä en uskalla enää edes ajaa.. hirveen vaikeeta tuolla liikenteessä, kun ajelen, niin pitää kokoajan laskea törmäyskursseja, muistella mitä kukkikset on kirjoitellut, mitä taas vetomiehet ja tähän päälle tosiaan kaikki ne fysiikkaan liittyvät kaavat eli lasken kokoajan jarrutusmatkoja ja samalla ajaessa testailen omaa reaktioaikaa, koska sekin vaihtelee esim. väsymyksestä johtuen. Eli joudun laskemaan mun minkäkin hetkisen reaktioajan tuohon jarrutusmatkaan n. 5min välein ajaessani, tietenkin sen hetkiseen nopeuteeni suhteuttaen.

Ei meinaa enää harrastus maistua ja vaarallistakin tästä on tullut, koska lasken kokoajan, seuraan autoja mm. sitä minkähänlainen sivupilari tuossakin on, peittääkö se mut jne. Eli en keskity enää ajamiseen pätkääkään. On tästä harrastuksesta tehty täällä palstoilla hankalaa
biggrin.gif

Ain't no fun!

Back