Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Kysymällä kauniisti ehkä annan luvan istua tietenkin valvovan katseeni alla.
smile_org.gif

Ducceni (-vm 89)on joutunut kokemaan jo kaikenlaista käsittelyä vuosien varrella, joten yleensä luvan kanssa saa (melkein)kaikki ottaa kuivatyyppejä. Tutut saavat tyypittää myös ihan oikeesti.

nimim. "naarmuthan tekevät lisää ratauskottavuutta"
062802jumpie_prv.gif

jooh no tuohon meni viitos kohtaan mulla kun se kai olis se kaikkein lähinnä totellisuutta oleva... Se että pitää olla oma mp kokeilijalla on edes suuntaa antava "vinkki" siitä uskaltaako hemmon antaa istua kullan päälle. Oma mp ei tietty oo aivan pakko jos tuntee ja tietää kaverin muuten...  
thumbs-up.gif

Itse annan kyllä melkein kenen ottaa kylmätyypit jos vain uskaltaa kysyä, mutta ajaa en anna kuin parhaiden kavereiden ja joiden tiedän
062802moto_prv.gif
osaavan ajaa....

8: Asiahan on nyt näin, että... Pyörän selkään saa istua jos kuski on yhtä kokenut tai kokeneempi kuin minä ja minua sattuu huvittamaan antaa siihen lupa. Pyörällä saa ajaa jos kuski voi kertoa minulle pyörästä jotain mitä en vielä tiedä ja se vaatii koeajoa.
Muuten vain huvikseen pyörällä ei aja muut kuin minä.
Kun myyn pyörän, saa sillä toki koeajaa.
Varkaus on sitten asia erikseen...
kaboom.gif

Joo, kyllä kylmät tyypit saa useimmat ketkä vaan kysyy... ja tyypittämään pääsee tutut... ohan tota jo aika moni kokeillukkin
smile_org.gif

Koeistumaan pääsee (melkein) kaikki tutut, joku tuntematonkin on juttu tuokion päätteeksi koeistunut. Ajanut on sitten paaaljon harvempi.

Jotkut saa, jotkut ei, kai tässäkin pärstäkertoimella pelataan
esim iso akressiivinen kehonrakenta voi minun puolestani istua jos haluaa.....

Se on hyvin ikävää, jos joku istuu mun mopon päällä ja mä satun näkemään. Saatan saada karjumiskohtauksen
mad.gif
oma omaisuus on omaa, mitä ajattelisitte jos vaikka joku istuis teidän kotilossa kun tulette parkkikselle?

Kaveri voi kysyessään toki saada kylmät tyypit, silleen et mä olen varmistamassa ettei kaadu, mut ajaa en anna kuin sellaisen jolla on kokemusta
062802moto_prv.gif
Ompi kuitenkin suht. vaarallinen vehje esim. kotiloon verrattuna!

smile_org.gif
Istua saa, kun kone ei käy, ajokauden aikana ei kukaan aja, menee vielä kaverisuhteet rikki, kun pyörä pajalla koko kesän
062802moto_prv.gif

se mikä jäi sanomatta on kun laittaa pyörän lämpenemään ja jotkut ääliö kaverit tulee kattomaan ja rupeaa kylmää moottoria kaasuttelemaan vaikken ole antanut lupaa koskea kaasukahvaan
mad.gif
mad.gif
, kele

kylmät tyypit annan jos joku kysyy ja olen itse vierellä,ajamaan pääsevät vain ns.luotetut henkilöt.ja auta armias jos yllätän haniani jonkun ropaamasta
veryangry.gif
kaboom.gif

Kyllä se niin vaan on, että mopo on sen verran pyhä lehmä ettei siihen kaikkien mieluusti anna kajota. Tietysti kylmät tyypit saa ottaa jos kysyy.

Ehkä sopiva esimerkki tähän... Sovittiin kaverin kanssa jo aikaisin keväällä, että testataan minkälaisia toisten pyörät on ajaa. Kuitenkin senverran asia venyi vaikka sillointällöin asiasta puhuttiin, että vasta elokuun lopulla testattiin toisten pyöriä. ...pyhä lehmä...
biggrin.gif
sport05.gif

Eiköhän ne kylmätyypit luvan kanssa ole ihan OK.
Mutta kyllä se on niin moneen kertaan todistettu, ettei tavara lainatessa parane...setvi siinä sitten kaveris kanssa kun jotain käy, et kuka maksaa ja mitä maksaa..siinä tulee äkkiä entisiä kavereita, jos ei oo jo etukäteen selvät sävelet. Saahan noita koeajoon liikkeistä, eikä tarvii pelätä, että kaverit loppuu kesken...liikkeet ehkä jos paljon kaatuilee
biggrin.gif

Kaveri konttasi mun ekan pyörän toissakesänä....KYLMÄTYYPEILLÄ JA UNOHTI PAINAA KYTKINTÄ KUN PISTÄÄ VAIHTEEN SILMÄÄN!!!

Back