Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Kolmoskohtaan pamahti
062802moto_prv.gif

istua saa joskus, joskus ei...koeajaa ei saa, ja jos laittaa pyörän käyntiin ja nostaa kytkintä, niin tulee semmonen huuto ellei lupaa ole kysytty...

katsoa saa muttei koskea...no ei vaitiskaa, koskea saa mut kortti pitää olla ja hyvä kaveri jos meinaa päästä ajamaan.
thumbs-up.gif

biggrin.gif
No eihän se mikään pyhälehmä sentään ole.  
wink.gif
Omistajan läsnäollessa en näe kuivatyypeille mitään estettä, mutta se mainittu koeajo onkin asia erikseen.

kuivatyypit saa toki tutut ja ystävät ottaa, mutta koeajo on sitten eri asia...harkinnan mukaan. kun itse tiedän kuinka painava moponi on ja kuinka helposti sen saa kaatumaan, ei ihan kokemattomalle uskalla pyörää antaa... jo ihan hänen oman turvallisuuden takia...
bowdown.gif

Luvan kanssa kuivatyypit, ja luvan kanssa saa nykästä koeajotkin jos tiedän että kys. henkilö osaa ajaa oikeesti.
Eihän se välttämättä se pyörän hajoominen, mutta mietis sitä jos annat tyypille pyörän ja tiedät että se ei osaa ajaa, ja tappaa itsensä sillä, voi jäädä morkkis.
crazy.gif

Voi kumpa koskaan ei koittais sitä päivää, että näen kauempaa jonkun tuntemattoman ottamassa kuivatyyppejä...
veryangry.gif

Luvalla saa toki hivellä ja ajolenkin saa heittää, jos oon vakuuttunut kuskin taidoista.

*4* mutta vain kahvoihin ja satulaan, mitä ihmeen asiaa voi olla lääppiä muualle  
nixweiss.gif
.. eihän omaa naistakaan anneta kosketella jokapaikkaan ja ilman lupaa  
baaa.gif

Kyllä se niin on että luvattomat saa kokea pippurisen neidon raivon. Jos on luvan saanut (aika tarkkaan kyllä joutuu harkitsemaan) niin se on tietysti okei.
sport05.gif

Kyllä kerran hämmästelin kun nuori nainen nosti marketin parkissa vaahtosammuttimen kokoista nuortamiestä customin selkään ottamaan tyyppejä. En meinannut saada sanaa suustani. Hyvähän se on lapselle opettaa mutta että näin... Mut nainen oli ihan nätti ja viehkeä vaikkei ehkä mikään älyn jättiläinen
wink.gif

Pyörä on sellanen juttu jonka suhteen oon aika ehdoton....

Koskeakaan ei mielellään saa ellei syytä oo, kuivia ei saa ku 1 sadasta ja koeajaa.... voitte varmaan päätellä.....
biggrin.gif

Tää on mun keino kostaa niille, jotka ei antanu mun kokeilla niitten pyöriä ku mulla ei ollu omaa.....
033102ass_1_prv.gif

Kyllä lupa pitää kysyä!!! Ja luvallakin vai kaverit...

Arvatkaapas muuten montako kertaa olen joutunut kieltämään kahvan kiertelyn!!! H-D:ssä kun on tuo kiihdytyspumppu, ja vanha rautis kastelee tulpat kohtuu helposti...
crazy.gif

Kyllähän frendit saa istua ja tyypittääkin saa, kuhan tiedän, että jonkinmoista kokemusta löytyy. Kyllähän sitä välillä vähän huolestuneena perään katsoo.. mutta aika pitkälle luotan.
Pieni ja helppokäyttöinen pyörä.. harvempi sillä onnistuu itseään tai pyörää telomaan, siis edelleenkin jos vähänkin on kokemusta..  
sport05.gif

Back