• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuka omistaa moposi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuka omistaa moposi? - sen millä vakituiseen ajat

• Ihan itse omistan

Ääniä: 1 50,0%
  • Rahoitusyhtiö

Ääniä: 0 0,0%
  • Pankki

• Pappa (betalar) (ns. isiliising)

Ääniä: 1 50,0%
  • Puoliso

• Muu sukulainen

• Kaveri

• Kimppapyörä

• Firma/kisatalli/joku yhteisö

• Joku muu?

• Ääniä yhteensä
    2
arvasinkin ettei taida oikein mennä perille. eise mitään. omistakaa pyöränne jos olette sen hyväksi todenneet.

edit: niin ja systeemissä on se hyvä puoli että jos se lähtee "sakkaamaan", niin voin aina lunastaa pyörän omiin nimiin.

Ihkas oma on menokoneeni
sport05.gif

Oma on. Ja sen verran vanhanaikainen olen, ettei lainaa oteta sellaiseen mitä ei välttämättä tarvitse.

Eihän ne kumpikaan olisi omia, jos ei omistajakohdassa lukisi omaa nimeä  
wink.gif

Kyl tarttee myöntää et pankista oon rahat hakenu aikanaan edelliseen ja sittemmin nykyiseen, oma nimi on omistajan kohalla
sport05.gif

Jos sitä osittain pankin kämpässäkin asuu, niin eiköhän sitä osittain pankin vehkeilläkin ajella
tounge.gif

Oma.

Tarpeeksi edullisen kun ostaa, niin ei tarvi rahoitusyhtiöitä sotkea asiaan. Se ei tietysti poista tosiasiaa että VELKAAhan riittää...
033102ass_1_prv.gif

Oma.

Tarpeeksi edullisen kun ostaa, niin ei tarvi rahoitusyhtiöitä sotkea asiaan. Se ei tietysti poista tosiasiaa että VELKAAhan riittää...
033102ass_1_prv.gif
Juu komppaan, kyllähän tuo mopo ja auto ihan omia on, mutta velkaahan se ei poista.....
nixweiss.gif

Eipä ainaskaan tarvii maksella rahotusyhtiön vaatimaa kaskoa ja jos haluu luopua jostain pelistä, niin sekin käy suht mukavasti (vantaan jokeen vaan
biggrin.gif
)

Velkaahan on mutta asuntosellaista. Sillä muuten voi ostella vaikka ööö.... "keittiöremppoja" tms....
tounge.gif
Mopotus on tiätty oma.

Back