• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuivakytkin + avoin kytkinkoppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitääkö samalla vaihtaa kupit ja pultitkin? Vai mikä merkitys noilla on..? Eli Eli jos käyttää vakiopainelevyä (ehkä mustaksi maalattuna tai sitten ihan orkkisharmaana), niin tarviiko siihen jotain muutakin vaihtaa kuin rst-jouset kaveriksi?

Mitäs muuten tuo kytkin tykkää pesusta/sateesta avonaisena? Ootteko jollain spesiaalijutulla kuivatelleet, vai riittääkö kun käyttelee mopon lämpimäksi
smile_org.gif
?

Ei tarvi välttämättä vaihtaa mitään painelevyn kanssa, ellei ulkonäön vuoksi halua. Itse vaihdoin just painelevyn kanssa samalla rosteriset jouset ja pultit, nii ja alumiiniset jousikupit. Samalainen hiilaripalikka kuin Jake82:lla on myös tilauksessa, siihen asti varvassuojana toimii rikkinäisestä kannesta itse rälläköity pala...

Tuo on mielestäni hyvä ebay kauppa uk:ssa. Tuolta tilasin uuden jousikuppisetin. M1100:een on näköjään eri mittaset jousikupit muihin verrattuna.

Tuo on mielestäni hyvä ebay kauppa uk:ssa. Tuolta tilasin uuden jousikuppisetin. M1100:een on näköjään eri mittaset jousikupit muihin verrattuna.
Juu tuo on hyvä. Se on siis sama kuin tuo mainitsemani Carbon Trader. Palvelua voi kehua. Mulle tuli vääränkokoiset kupit alunperin, mutta asian huomattuani tuli uudet kupit nopeasti tilalle. Ja sähköpostiinkin vastattiin aina nopeasti. Tavara vaikuttaa laadukkaalle sormituntumalla.

Juu tuo on hyvä. Se on siis sama kuin tuo mainitsemani Carbon Trader. Palvelua voi kehua. Mulle tuli vääränkokoiset kupit alunperin, mutta asian huomattuani tuli uudet kupit nopeasti tilalle. Ja sähköpostiinkin vastattiin aina nopeasti. Tavara vaikuttaa laadukkaalle sormituntumalla.
Niinpä onkin, en edes tajunnut tuota  
thumbs-up.gif

E: athene, tilaa tuolta sf:ään jouset jne. ~30£

Tämmönen kilkatin tsydeemi on mulla ,mpl-koppa sparechacista,carbon traderilta jouset ja kupit, painelevy on mcm-motosportin..
normal_Image004~1.jpg

Voin suositella carbontraderia. Tuolla niiden ebay shopissa helppo asioida jos on paypal. Kamat tulee postiin 2 päivässä! Nopea toimitus ja selvää toimintaa.
thumbs-up.gif

Mites tuommonen systeemi toimii hiekkatiellä vesisateella
withstupid.gif
Siinähän se toimii..ei mulla ainakaan kytkimeen roiski sateella muutenkaan. Sinne sepelimyllyyn mitään suurempaa joudu
biggrin.gif
Varmistettu viralliselta taholta (maahantuoja), että ei haittaa, vaikka olisikin avonainen kytkin... Ei sinne huikuun kuulemma mitään ylimääräistä pääse eksyyn
smile_org.gif
. Osa osistakin jo kotiutunut, pääsee jo hieman modaileen
thumbs-up.gif
... Vielä on ostoksia kuitenkin tehtävänä.

Operaatio "sepelimyllyn" 1. vaihe suoritettu, eli kytkinkoppa vaihdettu. Kytkin toistaiseksi vakio. Todennäköisesti lisämuutoksena tulee ainakin rst-jouset ja ehkäpä punaiset jousikupit. Vakio painelevyn krouvi look sopii kyllä silmään muuten
inlove.gif
.

Ja heti sai yhden autoilijan pasmat sekaisin liikennevaloissa
lookaround_orig.gif
. Ajoin faitterilla auton taakse, kun siinä oli ikkuna auki. Etupenkillä päät kääntyivät ja kun taustapeilistä ei nähnyt tarpeeksi hyvin lykkäs kuski päänsä auton sivuikkunasta pihalle nähdäkseen mikä kilistin sinne perään oli tullut
biggrin.gif
. Vaitui sitten valokin jo siinä vihreäksi ja tyyttiä tapaillessani onnistui onneton kuski vielä hämmennyksissään sammuttamaan autonsa
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
!!!

Edit; tilattu punaiset jousikupit ja hopeinen sileä painelevy
blush.gif
...

Nyt sun faitteri näyttää ja kuulosta Ducatilta.
bowdown.gif

Toi liikennevalo tilanne on koettu usein. Ja kalina sen kun pahenee kun kilsoja tulee lisää.
smile_org.gif

Löytyy italian ebaysta kyseisen firman tuotteita, itse tilasin viikko sitten rst-jouset ja jousikupit tuolta, mutta eipä ole vielä näkynyt. Tässä suora linkki valmistajan kotisivulle. Ja <a href="http://cgi.ebay.it/Spingidisco-Ducati-Streetfighter-Hypermotard-Monster_W0QQitemZ250498648613QQihZ015QQcatego
ryZ105581QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ht_1272wt_941" target="_blank">tässä</a> linkki ebay:hin, josta tollanen painelevy löytyy...

Kuva vakiokytkimen kanssa. Saas nähdä koska noi muut osat tulee ja koska ystäväni ehtii ne vaihtaa
smile_org.gif
. Mut sieltä carbontraderilta tilasin sit sen painelevyn, koska yksinkertaisuudessaan sopi parhaiten silmään
smile_org.gif
.

9226_131875089209_749519209_2324615_1211682_n.jpg

Back