Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sul o kierroksii ku alotat keulii, ja mikä o vähä nykäsee?noettä millä vaihteella?kyllähän toi ykkösellä ainakin tuntuu keulaa nostavan kun vähän nykäsee, muuta nyt en vielä oo uskaltanu kokeilla kun kumminkin oon kyljelläni jossain
aloittelija nääs![]()
![]()
kiinni on yoshimura slipari ja sitten syssymmällä tutkitaan onko muuta![]()
noo siinä kun lähtee kiihyttään ja jossain 8000-9000 ihan vaan melkeen "vetää tangosta" niin... ei tartte tempoa... mutta sitä ykkösellä paljoa pysty säätelemään kun pikkasenkin hölläät kaasua niin alas tulee ja lujaaMitäs sul o kierroksii ku alotat keulii, ja mikä o vähä nykäsee?noettä millä vaihteella?kyllähän toi ykkösellä ainakin tuntuu keulaa nostavan kun vähän nykäsee, muuta nyt en vielä oo uskaltanu kokeilla kun kumminkin oon kyljelläni jossain
aloittelija nääs![]()
![]()
kiinni on yoshimura slipari ja sitten syssymmällä tutkitaan onko muuta
Mulla nostaa rengasta ehkä se 5 cm maasta yritti miten tahto.. joku siin taitaa vitullaa olla..![]()
Eipä nuo laiskurit keuli ei...sohvalla vaan makkailevat p***eet homeessa.Mitenkäs ootte saanut kissanne keulimaan?? ja onko riittänyt vakio vermeet vai onko pyörään lisätty potkua osien myötä?![]()
![]()