• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka vanhalla pyörällä ajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kenesis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Keskusteluissa käsitellään enimmäkseen vain 2000-luvun laitteita. Pätkähti päähäni, että ajaako vanhemmilla pyörillä enää kukaan (muut, kuin minä vm 89 fzr 1000)
Tarkoitan siis jokapäiväisessä ajossa olevia, toki museolaitteetkin saa mainita.

jep, mallia -90 ja yhä voimissaan
tounge.gif

BMW R1100RS -95 ja Dnepr K750M -68.
Oikeastaan yhtä kauan olen kummallakin ollut tienpäällä viimeisen vuoden aikana, mutta puimurilla on tullut yllättäen enemmän kilometrejä!

No toki, GSX vuosimallia -83/85 (rekisteröity ylivuotisena). Ja ihan päivittäisenä ajokkina, tarkoittaen sitä että se on mun ainoa moottoroitu kaksipyöräinen. Tosin tuon kanssa näyttää "paranteluharrastus" kehittyvän siihen suuntaan, että jonkun toisen käyttöpyörän hankinta saattaa tulla jossain vaiheessa järkeväksi ;) Mutta ei ainakaan vielä ensi vuoden aikana.

Lisäksi taloudesta löytyy vaimon "uudenkarhea" SV650 -99.

Hyvin on mennyt alaspäin tänä vuonna, -03 -00 ja nyt -98 ja sitä mukaa kun lompakko ohenee, niin alaspäin mennään,ja näyttää siltä että seuraava on joku -93 ,mutta eipä haittaa ,hauskaa se kumminkin on, vaikkei uutta ole alla.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Pari kesää menty nyt -98 zx-9r:llä. Mieli tekis uudempaa ja isompaa mut kurkistus lompakkoon rauhoittaa kummasti noita vaihto suunnitelmia...

Back