Mun pihassa vois motittua kyttä, mp:llä tai ilmanJaySon1 sanoi:mp-poliisi motitti mut kotipihaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pihassa vois motittua kyttä, mp:llä tai ilmanJaySon1 sanoi:mp-poliisi motitti mut kotipihaan
JukkaE60 sanoi:Mun pihassa vois motittua kyttä, mp:llä tai ilman![]()
Ettei se oo kiinnostunu susta?JaySon1 sanoi:Tää oli sellainen Karalahden näköinen ja kokoinen kaveri jonka näkee monta kertaa kesässä, tykkää ilmeisesti mopoilusta joten siitä se saa pari plussapistettä.![]()
Jos Karalahtea muistuttaa niin koittasin luistella karkuun.olen huomannu, että mitä erikoisempi pyörä, sitä useammin ratsiassa...ainakin pärräjepet uteliaisuudesta pysäyttelevät...sinänsä harmitonta..ja yleensä asiallisia miehiä..![]()
![]()
ts18056 sanoi:Vähän ihmettelevää kyssäriä.Miten tuon lätkän saa sieltä satulan alta pois jos/kun joutuu parkkeeraamaan niin pehmeälle paikalle, ettei sivutuki pidä? Ennakkoon kovemmalla? Itse haaveillut jotain magneettikiinnikettä, jolla sen saisi pysymään esim katteessa helposti käyttöönotettavissa.

Mulla ainakin on varsin hyvin muistissa arvon virkamiesten toiminta kun jokunen vuosi sitten vokkelon koukkausta väistäessäni lähti etunen jarrussa alta. Ei muuta kuin pilli huuleen ja reipas puhallus, no puhalla puhalla (0). Kivaa treeniä kun on lapaluu halki ja 7 kylkiluuta poikki. Esittivät että kyllä tästä pitäisi sakko kirjoittaa, luopuivat sitten jostain syystä ajatuksesta ja häipyivät. Jonkin ajan päästä tuli sitten lanssi, olisin voinu siihen heidän puolestaan vaikka kuolla, ei vois vähempää kiinnostaa.jurvelo sanoi:Voin olla hieman outo mutta kun ei voi poliisia sietää niin ei vaan voi, milloin sieltä taholta olisi tullut mitään positiivistä, en ole kokenut kertaakaan, yäk.
Akiva sanoi:Oli varmaakin se nuorempi konstaapeli.![]()
jurvelo sanoi:Voin olla hieman outo mutta kun ei voi poliisia sietää niin ei vaan voi, milloin sieltä taholta olisi tullut mitään positiivistä, en ole kokenut kertaakaan, yäk.

D-Iivil sanoi:Ennen tätä päivää ei oltu pysäytetty MP:n kanssa kuin kerran. Silloin olin juuri edellisenä päivänä saanut kortin (inssin läpi) ja pysäyttivät kun tietokoneen mukaan pyörän omistajalla ei ole ajo-oikeutta. Selvisi pahviläpyskää näyttämällä.
Tänään "pysäytettiin" sitten kaksi kertaa noin 150 metrin matkalla
Ohitin valoissa seisoneen autojonon (en splitannut, oli vain yksi kaista ja ohitin jonon vasemmalta puolelta selkeästi kaistalla pysyen) niin että menin jonon kärjessä olleen skootteri-poliisin viereen. Valot vaihtuivat, lähdettiin ajamaan. Vähän matkan päässä on auto pysähdyksissä keskellä kaistaa ja siinä hätävilkut päällä. Skootteri-poliisi ajoi auton vierelle ja koputti ikkunaan ja kävi siinä rupattelemaan kuljettajan kanssa.
Katselin sitä hetken ja totesin että taitaa olla joku hätänä autossa ja ohitin auton oikealta puolelta (jetsoni oli auton vasemmalla puolella, sieltä ei mahtunut ohi) kaistalla pysyen ja varovaisuutta käyttäen. Poliisi ampaisi perään ja viittoi sivuun seuraavissa valoissa. Tuli kauhea saarna holtittomasta puikkelusta ja että "tee vielä kerran noin, niin lyön helvetimmoisen sakon". Olin että ok.. sori, luulin että se auto oli levinnyt siihen.
Jatkettiin matkaa seuraaviin valoihin ja taas poliisi ajoi vierelle ja viittoi sivuun. Tällä kertaa tuli kysymys "Ootkos ottanut tuolta takaa jotain irti?" Oli kuulemma niin kovat äänet, että jos olisi ollut mittari mukana niin kilvet olisi lähteneet samoin tein. Sanoin että en tiedä, katsoin ostaessani pyörän viime suvena että E-merkinnät löytyy vaimentimista ja oletin pyörän olevan tieliikennekelpoinen kun sen liikkestäkin vielä oikein ostin.
Sanoi että onneksi ei ole mittari mukana, nyt ajat laittamaan takaisin ne osat jotka oot irroittanut.
Matka jatkui ja pääsin päämäärääni Helsingin keskustaan. Sama skootteripoliisi tulee sieltä taas kun olen saanut pyörän parkkiin ja otettua kypärän päästä. Hiljentää kohdalle ja pyörittää päätään ja jatkaa sitten matkaa.
Mikä lie kiristi pipoa. Tyyppi näytti ihan Alexander Stubbin kaksoisveljeltä.
D-Iivil sanoi:Ennen tätä päivää ei oltu pysäytetty MP:n kanssa kuin kerran. Silloin olin juuri edellisenä päivänä saanut kortin (inssin läpi) ja pysäyttivät kun tietokoneen mukaan pyörän omistajalla ei ole ajo-oikeutta. Selvisi pahviläpyskää näyttämällä.
Tänään "pysäytettiin" sitten kaksi kertaa noin 150 metrin matkalla
Ohitin valoissa seisoneen autojonon (en splitannut, oli vain yksi kaista ja ohitin jonon vasemmalta puolelta selkeästi kaistalla pysyen) niin että menin jonon kärjessä olleen skootteri-poliisin viereen. Valot vaihtuivat, lähdettiin ajamaan. Vähän matkan päässä on auto pysähdyksissä keskellä kaistaa ja siinä hätävilkut päällä. Skootteri-poliisi ajoi auton vierelle ja koputti ikkunaan ja kävi siinä rupattelemaan kuljettajan kanssa.
Katselin sitä hetken ja totesin että taitaa olla joku hätänä autossa ja ohitin auton oikealta puolelta (jetsoni oli auton vasemmalla puolella, sieltä ei mahtunut ohi) kaistalla pysyen ja varovaisuutta käyttäen. Poliisi ampaisi perään ja viittoi sivuun seuraavissa valoissa. Tuli kauhea saarna holtittomasta puikkelusta ja että "tee vielä kerran noin, niin lyön helvetimmoisen sakon". Olin että ok.. sori, luulin että se auto oli levinnyt siihen.
Jatkettiin matkaa seuraaviin valoihin ja taas poliisi ajoi vierelle ja viittoi sivuun. Tällä kertaa tuli kysymys "Ootkos ottanut tuolta takaa jotain irti?" Oli kuulemma niin kovat äänet, että jos olisi ollut mittari mukana niin kilvet olisi lähteneet samoin tein. Sanoin että en tiedä, katsoin ostaessani pyörän viime suvena että E-merkinnät löytyy vaimentimista ja oletin pyörän olevan tieliikennekelpoinen kun sen liikkestäkin vielä oikein ostin.
Sanoi että onneksi ei ole mittari mukana, nyt ajat laittamaan takaisin ne osat jotka oot irroittanut.
Matka jatkui ja pääsin päämäärääni Helsingin keskustaan. Sama skootteripoliisi tulee sieltä taas kun olen saanut pyörän parkkiin ja otettua kypärän päästä. Hiljentää kohdalle ja pyörittää päätään ja jatkaa sitten matkaa.
Mikä lie kiristi pipoa. Tyyppi näytti ihan Alexander Stubbin kaksoisveljeltä.
seppo02 sanoi:Eniten jäi vaivaamaan että oliko killeri irti?
Crassus sanoi:Eli ilmeisesti siihen metelistä valitukseen saattoi ollakin aihettajos ajelu on taajamassa/keskustassa etenkin Helsingin alueella niin voihan MP olla vähän tarkempi metelin suhteen.
D-Iivil sanoi:Juu, kyllä vain olisi mittari varmasti heilahtanut sakon puolelle. Mutta ei nuo muut mp-poliisit joihin olen huoltsikoiden pihoilla törmännyt ole kuin korkeintaan kehuneet V2:sen mureaa käyntiä![]()