Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
5000km
No noita ratsioita pitävät, yleensä puhalluttavat... Niin olen yleensä silloin töihin menossa kun "normi" työläiset juhlii ja rellestää... sellasta se on kolmivuoro työssä
pyörällä en ole vielä kertaakaan joutunut pysäytetyksi mutta auton kanssa tilanne on aivan eri... jostain syystä osun aina puhallusratsioihin eli puhaltaminen on käynyt todella tutuksi. Tosin viinan kanssa läträäminen on sen verran harvinaista herkkua ettei noista puhalluksista ole muuta haittaa kuin matkan hidastuminen
eipä oo tarvinnut pysähtyy vielä kertaakaan mopolla mut kotilolla kax kertaa josta ekalla kerralla sain sakot oikaisusta kävelytien kautta matka oli 50m
Vuodesta 84 lähtien olen ajanut ammatikseni, + hupi/pakolliset ajot päälle. 1 kerta ylinopeussakko ja kaksi kertaa olen puhaltanut. Ajettua km määrää, en osaa edes arvata. Eipä paljon ole vaivanneet, noi mittamiehet sinisissään
Ajokortin ajoin vuonna 1967.
Ensimmäinen ylinopeussakko tuli autolla v. 1970.
Toisen sain vuonna 1978.
Sen jälkeen ei ole rankaistu liikenteessä, pysäytetty tosin monta kertaa esim puhallusratsiassa.
Oiskohan keskimäärin 7500km välein, neljä kertaa ovat pysäyttäneet, tosin kaksi kertaa olen ollut kyydissä. Kerran puhalluttivat, kaksi kertaa ovat antaneet sakkoa 115e ja 30e ja kerran muuten vain pysäyttivät. Niin ja nuo kaksipyöräisillä.