• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

• noin 1000km välein

Ääniä: 5 1,2%
  • noin 2000km välein

Ääniä: 6 1,5%
  • noin 5000km välein

Ääniä: 27 6,6%
  • noin 10.000km välein

Ääniä: 46 11,2%
  • noin 20.000km välein

Ääniä: 66 16,1%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

Ääniä: 87 21,3%
  • eivät ole pysäyttäneet

Ääniä: 172 42,1%

• Ääniä yhteensä
    409
mopolla harvemmin
033102bebe_1_prv.gif

kotilolla kerran 2kk
veryangry.gif

Pyörällä tulee n. 10000 vuodessa + autolla 20000. Kolmisen kertaa vuodessa tulee puhallettua. Näkyvään tutkaan tullut ajettua 3-5 kertaa vuodessa ja sakkoja vähän vähemmän
wink.gif

Kymmenisen vuoden aikana autolla ~100 tkm ja MP:llä muutama tonni, yhteensä kaksi pysäytystä. Toinen puhallutusratsia rock-festarin yhteydessä, toinen ylinopeusrikesakko ratsian yhteydessä (ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen). Todella harvoin on siis esim. puhallutuksia kun kuitenkin päivittäin ajan vaikken aina paljoa. Huomattavasti useammin saisivat näkyä liikenteessä, vähenisi kenties tuo kaheleiden määräkin.

tosielämän arvoitus. Minut puhallutettiin autonratista ennen kuin oli edes korttia. Mittari näytti nollaa, minkä jälkeen polliisit toivottivat turvallista matkaa. Enkä rikkonut lakia.

Pärrällä ovat 3 kertaa stopanneet (puhallusratsioita ja rek.ote pyyntöjä, muttei ikinä sakkoa!!!) ja kilometrejä kertynyt n. 6000-7500 km "elämäni aikana". Eli aika tihuvaan tahtiin kun olen ollut pärrällä liikkeellä...

Autolla huomattavasti vähemmän!!! Nykyisellä uudella autollani olen ajanut reilut 30tkm eikä kertaakaan pysäyttäneet. Edellisen aikana pysäyttivät kertaalleen, siihen autoon kerkesi kertyä 40tkm ennen kuin laitoin vaihtoon.

Onhan ne yrittäny pysäyttää...

Nopeudestaha nuo yleensä mainitsee pahasti, mutta onneksi o vielä pärjänny päiväsakoilla ihan.

Tänään viimeksi,tosin auton ratista
biggrin.gif
.63km/h 40km/h alueella,300€ sakot nam

Pyöränpäällä sakkotilanne 0 (15v)

Kerta vuoteen puhallusratsiassa liputtavat sivuun. Noin 60tkm/v autolla + pienet mopo kurvailut. Eli vähän turhan harvoin noita puhalluksia on...

No eipä tuota paljoa ole tullu ajettua, varmaan joku 3000 km alkaa olla täynnä ja varmaan 3-4 kertaa ovat pysäyttäneet..

Ratsiaan on tullut ajettua muutama kerta, on muutama pilliin puhallus ja neljä kertaa on liputettu varikolle ylinopeudesta. Kerran takana ajeleva siviilimallinen poliisin auto mittaili minun ja edellä ajavan etäisyyksiä ja pysäytti (10 päiväsakkoa
mad.gif
).
Ton kilometrirajan vedin hihasta, vaikea tollasta on sanoa...
Mullekin kaks pysäytystä (lue: sakkoa) tuli peräkkäin, tommonen reilut 1000 km oli välissä. Nyt on ollut hiljaisempaa jo monta vuotta (kopkopkop), ei ole edes puhallutettu.
Pyörän kanssa ei ole pysäytetty kertaakaan. Ja ajan sentään sillä vuodessa paljon enemmän kuin autolla.
Nyt on muuten tehovalvonta menossa. Ajellaan rauhallisesti!

Kolme kertaa olen joutunut pysähtymään vajaan miljoonan kilometrin matkalla, kerran kuittasin ylinopeussakot ja kaksi kertaa puhallusratsiaan...

10000km aikana mitä nykysellä oon ajanu, niin on neljä kertaa pysäytetty. 2 kertaa normipuhallutus ja päivänjatkot. Kerran tuli tuossa 500m pääs kotoo posliinit vastaan kaarteessa, itellä jonninverra ylinopeutta, mut ei onneks tutka ollu pelissä sillon..
nixweiss.gif

Vika kerta oli sit Muukossa. Ajelin rauhassa, ja pienen mäen päässä näky poliisit ja muutamia mopoja tien reunassa pysäytettynä. Noh, siinä sitten ajelin ja katoin että viittovatko tien sivuun...kyllä tietysti. Siinä mää mopojen keskellä istun pyörän selässä ja poliisi hoitelee edellisten "asiakkaiden" pikavoittoja kuntoon. Sit tulee polliisisetä viereen ja kattoo notta "Täähän on moottoripyörä!"
idea3.gif

Sakkosaldo siis edelleen 0
blush.gif

Eipä toi kilometrimäärä oikeen toimi ainakaan mun kohdalla...
Yleensä ku pysäyttää, ni sitte voi mittarista kattoo et paljon kerkes kilsoja kesässä tulee, ja sitte taas ootellaan suraavaa kesää
biggrin.gif
.
Viime kesänä tosin yks pieni ylinopeussakko , mutta mammalta taas sitte lähti kortti
033102bebe_1_prv.gif

Epäonnisuuden määrä oli taas vakio.

Back