Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Pian kymmenen vuotta on motorisoiduilla peleillä tullut liikuttua (itse puikoissa siis) ja tämän hetken saldo on edelleen pyöreät nolla virkavallan suorittamaa pysäytystä. Edes puhaltamaan ei ole kertaakaan "päässyt". Paras tosin koputtaa puuta.
Mopolla ei kertaakaan. Kotilolla joku 8 kertaa. Ajovuosia 6 ja kilometrejä vuodessa yhteensä n.35tkm. Sakot saanut kerran, silloin lähti kortti samalla ja käytiin inssit ja teoriat uudestaan. Ollut vissiin hyvä tuuri?
Auton kanssa liikuttaessa olen joutunu puhallusratsiaan parikymmentä kertaa. Eka kerta oli inssistä seuraavana aamuna. Ei ollu vielä ees oikeeta korttia taskussa, ajolupa+traktorikortti(henkkarit) kelpasi poliisille. JOHTOPÄÄTÖS TÄSTÄ: Ei tarvi humaltuneena minun ajella, kärähdän varmasti ratista
. Ainii ja yhdet ylinopeussakot olen saanu. Kaksipyöräisillä ei ole vielä pysäytetty...
Mua ei oo koskaan pysäytetty kun oon ollu mopetilla liikenteessä. Kotilolla ajellessa aina sillon tällön ja yleensä kirjottelevat eri suuruisia pikavoittoja ylinopeudesta.
Kolme kertaa pysäytetty. Eka kerta oli ajokortin ja rekisteriotteen tarkastaminen, toinen oli puhallusratsia ja kolmannella napsahti ylinopeussakko. Kolmas kerta toden sanoi...
Tänään vuoden ensimmäinen pysäytys Helsingin kauppatorilla.
Tsekkas paprut,on kuulemma paljon seisonnassa olevia pyöriä liikenteessä,oli kuulemma itsekkin siviilissä moottoripyöräilijä (joku cebari).Lopuksi kyseli,onko putki muutoskatastettu ja kun ei ollut,niin toivotti hyvää matkaa?
Autolla ajeltuani pysäytetty 25 vuoden aikana noin kymmenkunta kertaa. Enimmäkseen puhalluksia. Kolme kertaa selvinnyt huomautuksella jostain rikkeestä.
Prätkällä pysäytetty kolme kertaa. Tänä vuonna ei kertaakaan.
laskeskelin, että pelkästään tämän vuoden aikana joutunut poliisin kanssa tekemisiin n.7 kertaa. Yhet ylinopeussakot, 5 kertaa puhallutettu, 1 ratsia...
Pyörällä ei ole kuin kerran puhallutettu, mutta autolla tulee poliisin toimesta pysäiltyä tavallisen usein... Jostakin syystä tässä meikäläisen kotimatkalla on lähes viikottain jonkun sortin ratsia.
Sakkojakin on tullut muutamia kerättyä...
Ei oo, mutta ite kerran pysähdyin ja pyysin, että saisko kokeilla kun en oo kuunaan puhaltanu.. Nauroivat vaan ja sanoivat,että lähes pee meneen kun olis oikeitakin töitä..
tasan kaksi kertaa on pysäytetty ja molemmilla kerroilla auton puikoissa.eka kerta oli vajaat 12vuotta sitten,puhallus ja onkos turvavyökiinni?toinen kerta tänä syksynä puolassa aamuyöllä klo 0300 15km ennen liettuan rajaa.miliisit vai onko ne poliiseja
pysätti ja puhuivat vain polskia tai venäjää,onneks vaimo osaa vähän venäjää,ja nää miliisit sano että on ajettu kiellettyyn ajosuuntaan.kieltoja ei näkyny ja nää puolan pojjat tarjos mulle 150€ sakkoa.ei onneks tarvinnu maksaa mutta oli kieltämättä jännät paikat.meidän molempien passit oli näiden miliis... eiku poliisien hallussa
niin ja ajokilometrejä autolla takana n.300000km ja mopolla n.75000km
6 vuoden aikana useampi kerta autolla liikkuessa pysäytetty puhallutuksiin. Viime kesänäkin kolmesti. Osaan sitten hyvin valita reittini
Kerran kysytty korttia, tietty just silloin kun sitä ei ollut mukana. Ja sen kerran kun on pyörällä pysäytetty, on muistettu varotuksella, omaa huolimattomuutta