• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka usein ajat radalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka usein ajat radalla? -

• Ajan kilpaa ja lähes asun radalla

Ääniä: 0 0,0%
  • Lähes asun radalla, mutta ihan vaan harrastuksen merkeissä

• Ei vähempää voisi kiinnostaa

• Ainakin 2 kertaa viikossa

• Käyn keskimäärin kerran viikossa

• Pari kertaa kuussa

• Kerta kuussa riittää

Ääniä: 1 50,0%
  • Ainakin kerran kesässä

• Parin-kolmen vuoden välein

• Joskus olen käynyt ja ehkä vielä käyn

• Mutkapätkät riittää mulle

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Muutaman kerran viime kesänäkin mutta ainoastaan varikon yleismiehenä ja valokuvaajana. 80-luvun alussa tuli Kouvolan mikro-autoradalla ajettua pikkupyörillä.

Vaahtosammuttimen kokosena ajoin kerran Visulahdessa 50cc "crossilla" O-rataa ympäri! Äänestyksen laatija ei huomioinut vaihtoehtoa: en ole vielä käynyt, mutta kyllä kiinnostaa... Tarkoitus on joskus käydä ainaki kokeileen
smile_org.gif

Valitettavasti liian harvoin. Radalla oppii käskemään mopoa. Kadulla kun ei voi kaikkea mahdollista kokeilla. Itse suosittelen radalla ajoa kaikille.
033102beer_1_prv.gif

Yleensä pari kertaa kesällä tullut käytyä, enemmänkin autolla, mutta myös pyörällä.

Tavoite on käydä joka kesä kaikilla radoilla; menneellä kaudella Virtasalmi jäi väliin. 5-10 ratakäyntiä ajokaudessa olisi sopiva, mukana niin kokopäiväisiä tapahtumia kuin lähiradalla ( Alastaro ) pari tunnin keikkoja...
Nopeuserot ovat ainakin ORG -päivillä melko pieniä kunkin ryhmän sisällä, niitä ei kannata pelätä. Tietenkin jos ei periaatteellisesti halua tulla ohitetuksi, jollekin saattaa sekin olla ylivoimaista  
wink.gif
.

Niin usein kun vaan ehtii/rahat riittää. Menneenä kesänä äkkiseltään laskettuna kolmisen kertaa kuussa, ilmankos tuntukin, ettei töiden lisäksi oikein muuta kesällä kerennykkään.
smile_org.gif

Taitaa ens kesänä ikävä kyllä jäädä vähän vähemmälle, ellen voita lotossa.

Nykyisin aina vain vähemmän ja vähemmän... 2004 - 2007 välisenä aikana tuli esim Kemoraa kierrettyä noin 6000 kilometrin verran..

Niin usein ku vain pystyy. Viime kesänä ehti vaan kolme kertaa ku oli työt aina esteenä . Toivottavasti ens kesänä ehtii enemmä
thumbs-up.gif

Oisko tullut viisi vai kuusi ratapäivää viime kesänä. Ensi kesälle on tarkoitus ostaa paikka kaikille ratapäiville jotka Org. järjestää. Pomon kanssa oon jo sopinut, että ratapäivät saa tehdä sisään. Jos ens kesälle joutuu tekemään valinnan ratapäivien ja Alppireissun väliltä niin ennemmin taidan radan valita...

Ai miten niin "ratakärpänen" pääsi puremaan...
biggrin.gif

Vaihtoehto mutkatiet riittää oli sopiva mulle. Jotenkin en ole koskaan tuntenut minkäänlaista kiinnostusta radalla ajamiseen, mutta hyvä että sellainenkin mahdollisuus on tarjolla niille, jota se kiinnostaa.

Männä kesänä oli ekat kerrat. Kivaa oli ja mahdollisuuksien mukaan myös ens kesänä. Siis toihan voi olla mitä vaan 0 - ??.
Siitä sitten itsekkin arvailemaan kuinka usein.

Jos supermotosyherö lasketaan radaksi niin sitten pyrin kerran viikossa poikkeamaan, jos työt ja keli antaa myöten.
Sen verran vässy olen että sateella ei viitsi rataa ajaa.

Isolla, oikealla, radalla sitten valitettavasti harvemmin
sad_orig.gif

Back