Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
650 s rosmo tuli eilen. Sininen väriltään, istuin kyyvissä ja kaasu käsi tärisi. Kunpa sais pian ajolle, perjantaille lupas 10 astetta lämpöä.
Siitä ne lumet lähtee toivottavasti.
1200s 03 sin ajettu 28th slipari+suuttimet,hugeri,ledivilkut,Stonga +teräspunosletkut ja wp-suspensionin sisäkalut edessä.Takapallolta mitattu 117hp/111Nm, 3500rpm kohdalla vääntö ylittää 100Nm
vm.2001 1200 bandiitti löytyy, väri sininen, mittarissa n.10tkm. Ilman katteita ja micronin slipari, suuttimet sekä syttypyörä odottelee kiinnilaittoa...
Hopea 1200 S -03. Ajettu 14 tkm. 114Hp/116 Nm. Liikenteessä toukokuun puolenvälin paikkeilla, ellei joku sitä osta pois ennen sitä... Pyörä on nimittäin myytävänä
terve!
Mulla on 04:nen 1200 naku, kilometrejä on kertynyt vaivaiset 6000, mutta josko tänä kautena tulis lisää.Kohtahan sitä pääsee pöristelemään kun tuo kevät aurinko lämmittää.
Mulla -97 musta 1200 S, itse tuotu Saksasta syksyllä 2003. Paikallaan jo tuolloin Micronin vaimennin (alkuperäinen tuli mukana), ja juuri keväällä lisäsin suuttimet ja virtaavamman suodattimen (alkup.koteloon). Tehokäyrä piirtyi 124 hP / 102 Nm kohtiin. Tosin pelkkä vaimentimen vaihto antoi 121 hP, mutta käyrä ei ollut kovin tasainen. Voin siis hyvällä omallatunnolla suositella ainakin virtaavampaa vaimenninta ja säätöä...
Tulossa juuri Hammerbiken välityksellä Saksasta Suzuki GSF 400 Bandit, -94 ja ajettu 20000km. Devilin slipari ja seat cowl... Kovasti odotellaan hiukan harvinaisempaa pienokaista