No tällä kertaa minä kyllä uskon minkä sen minkä olen omin korvin kuullut kauppiaalta.Kate 35-40% suositushinnastaViimeksi (yli 10 vuotta sitten) eräs myyjä kertoi että heidän edustamillaan merkeillä ja malleilla kate vaihtelee 35-40 % suositushinnasta. Sitten on vaan päätettävä myydäänkö vähän suurella katteella vai enempi pienellä katteella. Jos myydään enempi pienellä katteella niin samalla saadaan asiakkaita jotka ostavat muitakin palveluja ja tuotteita kuten huollot ja varaosat etc.Olis muuten todella hauska kuulla, et millä katteella näitä pyöriä myydään? Itse veikaan, että tuollaisessa 15000 euron pyörässä on katetta sellaiset 3000 euroa.
Nykyistä tilannetta en tiedä tarkkaan mutta ei ne vielä tappiolla myy vaikka alennusta saisikin.![]()
![]()
Edes yli 10v sitten ei ole ollut tuollaista tilannetta, ei _lähellekään_. Seurasin alaa jo 10v sitten jonkin verran, joten tiedän, että tuo on ihan täyttä puppua.
Ja niinkuin kirjoitin en tiedä nykyistä tilannetta mutta tuskin kukaan tappiolla myy.