• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka opiskelija sai V-Maxin vuodessa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fourstroke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hojo hojo!

Vielä parisen kuukautta pitäisi varmaankin jaksaa odotella että pääsee tien päälle, ja talvi-iltoina tulee joskus tekemisen puute ja kesän ajelut pyörivät päässä. En tiedä muistaako kukaan, mutta viimevuonna oma moottoripyöräilijän urani lähti liikenteeseen tuhannen euron summalla, original filkka täällä:

http://www.youtube.com/user/Strokefour#p/u/4/ZnicdF0PZFw

Eilen, sopivasti Helsingin Moottoripyörämessujen aikaan pääsin vihdoin maaliin ja sain itselleni 1200cc Yamaha V-Maxin, jonka olen aina tahtonut. Olen 22-vuotias opiskelija, joten periaattessa all boils down to hyvät diilit...tosin valmistuinhan tuossa pari kuukautta sitten AMK:sta. Filkka tässä:

http://www.youtube.com/user/Strokefour#p/u/0/rOWXRM04Xkg

Kattelkaa vaikka aamukaffen lomassa jos ei muuten, eikä pakko ole silloinkaan. Hyvät ajokauden odottelun viimeiset tiristykset meikäläiseltä anyways.  
sport05.gif

Edit: Urlin pala lennähti topicin nimeen, jos joku mode jaksaa poistaa niin danke bitte.

Onnea pärrästä!
smile_org.gif

(aika vaihderikkaat kuviot sulla, ennenkuin tuli haluamasi pyörä taloon
biggrin.gif
)

Kiitos kiitos!

Kyllä sitä on piireissä ihmetelty että mitä oikein touhuan, GSX-R:llä kun en kerennyt edes ajamaan.

Mutta, when chance presents itself... take it.
biggrin.gif

bowdown.gif

Maksoitko väliä mistään pyörästä vai menikö vaihdot ihan päittäin? Eniveis, hyvin on "pesämuna" kasvanut korkoa.

Kyllä sitä melkein järjestään joutuu aina välejä makselemaan, mutta senverta vähän että opiskelijaltakin onnistuu jos jaksaa kärsivällisesti odottaa sopivaa vaihtoa ja tehdä pari keikka hommaa.  
thumbs-up.gif

Viimeisessä sai kyllä jo miettiä, GSX-R kun oli virheetön ja vasta 13tkm ajettu. Mutta pitkällä tähtäimellä Vmax pitää arvonsa, ja vakuutuksetkin ovat erittäin vähäiset. Huoltaminen luonnistuu. Plus sitten tietysti se, että minä halusin juuri sen!  
cool.gif

Back