Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Runsaan viikon oon nyt pörrännyt ympäriinsä ja en kakkosella uskalla vielä 8000rpm:ää enempää kierrättää. No onhan mulla koko kesä aikaa tottuaViikko riittää sitten rupee haikaileen lisää tehoja.![]()
kai se on vähän kaasukädestä kiinni........oletan ja toteanEnpä usko, että Kawa ympäri keulisi. Tai ollenkaan pelkästään kaasulla. -04 GSX-R 750:kin vain sillee sopivasti nostaa ennen kuin alkaa taas laskeutua.
Mutta siitä olen ihan varma, että syksyyn mennessä olet kiihtyvyyteen tottunut (ja ehkä kaipaat lisääkin).![]()
Tuohon ajo-ominaisuuksien moittioihin törmää aina säännöllisin väliajoin. Jokaisilla kokkareilla jonkun on yleensä vähintään kerran tultava "räkyttämään", kuinka hiton huono tuo siun Vmax on ajaa. Yleensä helpoimmalla pääsee sanomalla: Ei sinun sitä onneksi tarvitse ajaa, mie voin hoitaa sen puolen...Vmax esiteltiin -85 ja siinä oli 3000-6000rpm:n alueella 27% enemmän vääntöä kuin missään 1100cc pyörässä silloin. 6000rpm tulee sitten mukaan V-boost, jolloin vääntö kasvaa.
Ykkösellä nousee kevyesti keula kiihdyttäessä ilman kytkimen lipsuttelua. Ajo-ominaisuuksia monet moittivat, itsellä on ollut monia pyöriä ja tämä ei tunnu sen huonommalta tai paremmalta mutkissa, minähän sitä vien, ei se minua.
Eikö kannattaisi piikitellä takaisin ns. huonoista ajo-ominaisuuksista sen verran, että sanot: "se ei ole huono ajaa vaan vaativa. Kuskin pitää osata ajaa, ei sovi aloittelijoille eikä sunnuntaimotoristeille".Tuohon ajo-ominaisuuksien moittioihin törmää aina säännöllisin väliajoin. Jokaisilla kokkareilla jonkun on yleensä vähintään kerran tultava "räkyttämään", kuinka hiton huono tuo siun Vmax on ajaa. Yleensä helpoimmalla pääsee sanomalla: Ei sinun sitä onneksi tarvitse ajaa, mie voin hoitaa sen puolen...Vmax esiteltiin -85 ja siinä oli 3000-6000rpm:n alueella 27% enemmän vääntöä kuin missään 1100cc pyörässä silloin. 6000rpm tulee sitten mukaan V-boost, jolloin vääntö kasvaa.
Ykkösellä nousee kevyesti keula kiihdyttäessä ilman kytkimen lipsuttelua. Ajo-ominaisuuksia monet moittivat, itsellä on ollut monia pyöriä ja tämä ei tunnu sen huonommalta tai paremmalta mutkissa, minähän sitä vien, ei se minua.
Tuo maxi oli tosiaan kova peli aikoinaan, mut eihän sen kiihtyvyydellä/tehoilla/väännöillä enää hirveest nykyisin kannata lespata... Toki tietyst riippuu mitä mitataan, 0-100 km/h? 1/4 ml? 20:een vuoteen noilla mittareilla mitattuna ei olla hirveesti edistytty?![]()
Tuo vääntö on miust Vmaxin paras ominaisuus: Jo vakionakin maxi vääntää takapyörältä 100 Nm käytännössä KOKO kierrosalueen!!!![]()
Laitetaanpa muistiin. Pitää vaan kattoo paikkaa, mis tuo laukasee, ettei mee painiks...Eikö kannattaisi piikitellä takaisin ns. huonoista ajo-ominaisuuksista sen verran, että sanot: "se ei ole huono ajaa vaan vaativa. Kuskin pitää osata ajaa, ei sovi aloittelijoille eikä sunnuntaimotoristeille".Tuohon ajo-ominaisuuksien moittioihin törmää aina säännöllisin väliajoin. Jokaisilla kokkareilla jonkun on yleensä vähintään kerran tultava "räkyttämään", kuinka hiton huono tuo siun Vmax on ajaa. Yleensä helpoimmalla pääsee sanomalla: Ei sinun sitä onneksi tarvitse ajaa, mie voin hoitaa sen puolen...Vmax esiteltiin -85 ja siinä oli 3000-6000rpm:n alueella 27% enemmän vääntöä kuin missään 1100cc pyörässä silloin. 6000rpm tulee sitten mukaan V-boost, jolloin vääntö kasvaa.
Tuo maxi oli tosiaan kova peli aikoinaan, mut eihän sen kiihtyvyydellä/tehoilla/väännöillä enää hirveest nykyisin kannata lespata... Toki tietyst riippuu mitä mitataan, 0-100 km/h? 1/4 ml? 20:een vuoteen noilla mittareilla mitattuna ei olla hirveesti edistytty?![]()
Tuo vääntö on miust Vmaxin paras ominaisuus: Jo vakionakin maxi vääntää takapyörältä 100 Nm käytännössä KOKO kierrosalueen!!!![]()
![]()