Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon oli mittarissa kunnes piti porata ja laittaa uudet männät??vn1500 -91. Öljyn syönti loppui, kun poraus ja uudet männät. Paras pyörä millä olen ajanut.
Noin 45tkm. Edellinen omistaja teki. Ainut syy oli öljynkulutus. Kone kestää muuten sen 100tkm.Paljon oli mittarissa kunnes piti porata ja laittaa uudet männät??vn1500 -91. Öljyn syönti loppui, kun poraus ja uudet männät. Paras pyörä millä olen ajanut.
Jep. Tarkastin ed. omistajalta sanoi että vaihdettiin männät. Ei tarvinnut porata. Oli palanut hermot lisätä öljyä.Vähillä kilometreillä on kyllä jouduttu tekemään remontti. Mulla Väinössä mittarissa 45000 eikä tuo vie sitä öljyä niin paljoo että kannattas sen takia alkaa konetta aukomaan. Mittarilukema vaan epäilyttää kun nyt jo joutuu vaihtamaan nokkaketjut..
Mistä niin arvelet?Vähillä kilometreillä on kyllä jouduttu tekemään remontti. Mulla Väinössä mittarissa 45000 eikä tuo vie sitä öljyä niin paljoo että kannattas sen takia alkaa konetta aukomaan. Mittarilukema vaan epäilyttää kun nyt jo joutuu vaihtamaan nokkaketjut..
Toinen rallattaa ja kiristäjä on pohjassaMistä niin arvelet?Vähillä kilometreillä on kyllä jouduttu tekemään remontti. Mulla Väinössä mittarissa 45000 eikä tuo vie sitä öljyä niin paljoo että kannattas sen takia alkaa konetta aukomaan. Mittarilukema vaan epäilyttää kun nyt jo joutuu vaihtamaan nokkaketjut..
Rallataako vai?