• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka monta ER-6 kuskia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Leo Vince olis myös täällä hankintalistalla. Vielä kun kuulis millaset pörinät se pitää livenä.
YouTube tulee apuun:

Leo Vince ER-6n:ssä 1

Leo Vince ER-6n:ssä 2

Leo Vince ER-6n:ssä 3

Leo Vince ER-6n:ssä 4

Leo Vince ER-6n:ssä 5

Leo Vince ER-6n:ssä 6

Leo Vince ER-6n:ssä 7

Leo Vince ER-6n:ssä 8

...ja lisää varmaan löytyy kun jaksaa etsiä. Ei tietenkään liveä voita, mutta jotain suuntaa antaa äänimaailmasta.
smile_org.gif
No juutuupiin upatut digipokkarin mikillä tallennettut pakopörinät kuulostaa kyllä aika raiskatuilta, oli sitten kyseessä moposkootteri tai Desmosedici...

Uuden ER-6f '08 mallin omistajana on tullut vasta 400km vietettyä mutta hyvin positiivisella mielellä ollaan sitä oltu, mittaa löytyy 180cm ja 72kg eli pyöräkin jaksaa kiihtyä
smile_org.gif
.   Toki sitä on vähän laittamista, ainakin huggerin hankinta olisi edessä ja pitäisi vähän saada noita mittariston katteiden pärinöitä eristettyä johon olisi jo yksi
idea3.gif
.

Onko ketään lähtenyt tuota vakio pleksiä vaihtamaan?  Kun tuntuu kovasti tuo viima puskevan, +80km/h nopeuksissa ottaa jo korviin ikävästi kun kypärä (Arai chaser) ei ole hiljaisemmasta päästä, tulppia on aika pakko käyttää.

Kuivaa keliä odotellessa...

Mulle oli tuossa ER:ssä liikaa tehoa, joten hommasin samalle pohjalle kasatun ja kuohitun Versyksen, ettei lähde mopo käsistä.Tyytyväinen olen ollut.

Itseltä löytyy ER-6f 2009 täydellisellä Kappa:n laukkusarjalla. Tyytyväinen olen ollut puörään ja sen käsiteltävyyteen. Matkaakin taitettu kokonaispainolla 360+ kiloa, hyvin meni pientä takapainoa lukuunottamatta (saisi parannettua takaiskunvaimentimen vaihdolla?)

Kysymykseni olisi onko ihmiset päivittäneet noita iskunvaimentimia ja mitä putkia löytyy?

Onko 2008 ja 2009 putkissa eroa?

Back