Riippuu tietysti hieman pituuden ja massan sijoittumisesta kehon eri osiinOnko yhtään XL-kokoista (188 / 100 kg) ER6-kuskia? Sopiiko kyytiin vai katselenko mieluummiin ZR-7:skaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu tietysti hieman pituuden ja massan sijoittumisesta kehon eri osiinOnko yhtään XL-kokoista (188 / 100 kg) ER6-kuskia? Sopiiko kyytiin vai katselenko mieluummiin ZR-7:skaa?
siriseehän se+1![]()
Toistaiseksi tyytyväinen. Hyvä eka pyörä. Siriseekö muilla mittariston seutu @ 3000rpm ajaessa?
OT: Kompataan. Kävin yhtä Kawaa (ei ollut Erkka) joskus koeajamassa ja ihmettelin mikä alustassa on vialla. Ajoin heti huoltoasemalle katsomaan rengaspaineet: 1,7 ja 1,9.Yleensä "rungon notkumisen" saa korjattua laittamalla kolme kiloa painetta renkaisiin..
Itse en kyllä 183 cm pituisena löytänyt itselleni sopivaa ajoasentoa... 188 voi olla jo liikaa ER6:seen (mutua)Riippuu tietysti hieman pituuden ja massan sijoittumisesta kehon eri osiinOnko yhtään XL-kokoista (188 / 100 kg) ER6-kuskia? Sopiiko kyytiin vai katselenko mieluummiin ZR-7:skaa?, mutta n.183 senttiä pitkänä er-6:een mahtuu vielä ihan mukavasti. Tosin melko rajoilla varmaan mennään.
millasen telinee laitoitViime syksynä ostin er-6n ja kilometrei tuli ~2k.. Mukava ja tosi helppo pyörä on kyllä ajaa. Kaikki puhuvat pieneydestä ja ahtaudesta, mutta mielestäni itse olen löytänyt tosi hyvin ajoasennon. Olenkohan jotenkin muovautuvampi vai mistä johtunee![]()
Syssyllä tuli jo vaihdettua leo vincén slibari alle ja crossistonga oli jo ostaessa. Talven työstönä on ollu leditakavalo ja uusi kilpiteline uusine vilkkuineen. Hyvältä näyttää kohta. Pääsispä jo![]()
Mikä sirkutus? Ei mulla vaan ole pirissy, taitaa olla valioyksilöF onOnko pakko ostaa ellei taho
Ainoa vika tossa on ettei oo punanen
no ja se sirkutus ja ne peilit ja puuduttava penkki, mutta ihan ajettava peli on. Pois en antais![]()
![]()
Hyvän valinnan teitKiitos kommentista. ZR-7 tuli jo viikko sitten talliin, mutta jossittelun tunne vähenee, kun ei tähän vuoden aikaan oikein pääse kokeilemaankaan.
Telineestä kohta kuvaa, kuhan kelit vähän lämpenee niin pääsee hitsaamaan rosteripalikat kiinni. Palat on jo leikattu ja ledivilkut hankittu. Toki teen laillisen telineen ja laitan myös kilvenvalonmillasen telinee laitoitViime syksynä ostin er-6n ja kilometrei tuli ~2k.. Mukava ja tosi helppo pyörä on kyllä ajaa. Kaikki puhuvat pieneydestä ja ahtaudesta, mutta mielestäni itse olen löytänyt tosi hyvin ajoasennon. Olenkohan jotenkin muovautuvampi vai mistä johtunee![]()
Syssyllä tuli jo vaihdettua leo vincén slibari alle ja crossistonga oli jo ostaessa. Talven työstönä on ollu leditakavalo ja uusi kilpiteline uusine vilkkuineen. Hyvältä näyttää kohta. Pääsispä jo![]()
jos ymmärsin oikein niin olet itse tekemässä kilpitelinettä, jos näin on niin onko sinulla piirustuksia siitä?Telineestä kohta kuvaa, kuhan kelit vähän lämpenee niin pääsee hitsaamaan rosteripalikat kiinni. Palat on jo leikattu ja ledivilkut hankittu. Toki teen laillisen telineen ja laitan myös kilvenvalonmillasen telinee laitoitViime syksynä ostin er-6n ja kilometrei tuli ~2k.. Mukava ja tosi helppo pyörä on kyllä ajaa. Kaikki puhuvat pieneydestä ja ahtaudesta, mutta mielestäni itse olen löytänyt tosi hyvin ajoasennon. Olenkohan jotenkin muovautuvampi vai mistä johtunee![]()
![]()
sanoi:jos ymmärsin oikein niin olet itse tekemässä kilpitelinettä, jos näin on niin onko sinulla piirustuksia siitä?
niinpä, oma mopo on vaan niin hyvässä tallessa että ei pääse mittailee, mulla ois mahdollisuus teettää teline oppilastyönä ohutlevytekniikan opiskelijoilla, vain piirustukset puuttuusanoi:jos ymmärsin oikein niin olet itse tekemässä kilpitelinettä, jos näin on niin onko sinulla piirustuksia siitä?
Piirustuksia ei ole, kun teen telineen duunista saamista rosterihukkapaloista. (eipähän tarvi maksaa hitosti telineestä) Ja tekeminenkin on ollut vähän perjaatteella : Mittaa pyörästä ja leikkaa sen mukaan. Eise niin kovin vaikeeta ole (toivottavasti), jos on joskus jotain metallitöitä tehnyt. Sen näkee sitten lopputuloksesta![]()
Kuvia ainakin saat, kun kerran kiinnostaa. Piirustukset voi olla vähän niin ja näin, hirveen huono olen sellaisessaniinpä, oma mopo on vaan niin hyvässä tallessa että ei pääse mittailee, mulla ois mahdollisuus teettää teline oppilastyönä ohutlevytekniikan opiskelijoilla, vain piirustukset puuttuusanoi:jos ymmärsin oikein niin olet itse tekemässä kilpitelinettä, jos näin on niin onko sinulla piirustuksia siitä?
Piirustuksia ei ole, kun teen telineen duunista saamista rosterihukkapaloista. (eipähän tarvi maksaa hitosti telineestä) Ja tekeminenkin on ollut vähän perjaatteella : Mittaa pyörästä ja leikkaa sen mukaan. Eise niin kovin vaikeeta ole (toivottavasti), jos on joskus jotain metallitöitä tehnyt. Sen näkee sitten lopputuloksesta![]()
kiitos jo etukäteen.Kuvia ainakin saat, kun kerran kiinnostaa. Piirustukset voi olla vähän niin ja näin, hirveen huono olen sellaisessaniinpä, oma mopo on vaan niin hyvässä tallessa että ei pääse mittailee, mulla ois mahdollisuus teettää teline oppilastyönä ohutlevytekniikan opiskelijoilla, vain piirustukset puuttuusanoi:jos ymmärsin oikein niin olet itse tekemässä kilpitelinettä, jos näin on niin onko sinulla piirustuksia siitä?
![]()