Mulla sama peli mutta mustana. Just ku Lanatilla tuossa alhaalla.
EDIT: kuva mukaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama peli mutta mustana. Just ku Lanatilla tuossa alhaalla.
Ja nimimerkki vaihtoonUusi 1000:nen k6:nen mustana odottelee lumien sulamista.![]()
..ettei vaan ollu mun pyörä.
Hienot torvet on siinä sinun ex z1000:ssa saitko säätöjä siihen laitettua olisin laittanut samanlaiset ixilit omaan gixeriin mutta kun ei saanut tehoista takeita...Yhden kesän jälkeen z1000 vaihtu takaisin kilo-gixeriin ja malli on K5 ja väri musta!
Rok RokJuu kyllä se säätöihin saatiin. Hommasin siihen samalla sillo putkien kans PC:n ja penkissä sitte säädöt kohilleen. Nii tiiä niistä tehoista sitte.... Kyllähän siihen potkua tuli lisää säädön jälkeen, mutta hankala sanoa, että mitä se putki siihen vaikutti ja mitä PC. Niiden jälkeen kuiten oli pyörä paljon parempi. Ja äänet ainaki on kohillaan tuolla putkella!!!![]()
Joo ja slip-on on jo tilauksessa K5:seen...![]()
Tummensin omat tummennus-spraylla. Hyvä tuli!Oottakos keksineet mitään noille K5/K6 peilivilkuille ku ne näyttää jotenki pöljiltä ainaki mustassa pyörässä... Jos niitä tummentais tai jotain... Niitähän on kaiken maailman tummennus spray-juttuja yms... Kertokaahan jos ootte jotenki niitä tuunannu...
Entäs tietääkö kukaan saiskos mistään erillaisia "vänkärin"" jalkatappisarjoja ku on nii hirveet noi alkuperäset!! Ainaki hirveen väriset!! Pitää vissin maalata..
Tai sit käy automaalarin luona,sekoittavat lakkaan värin ja näin saa tummuuden kokeiltua pikkuhiljaa omaan makuun sopivaksi.Itse teettänyt mopoihin ja autoihin,hyvin on pysyneet,eivät ole alkaneet lohkeilla.Tummensin omat tummennus-spraylla. Hyvä tuli!Oottakos keksineet mitään noille K5/K6 peilivilkuille ku ne näyttää jotenki pöljiltä ainaki mustassa pyörässä... Jos niitä tummentais tai jotain... Niitähän on kaiken maailman tummennus spray-juttuja yms... Kertokaahan jos ootte jotenki niitä tuunannu...
Entäs tietääkö kukaan saiskos mistään erillaisia "vänkärin"" jalkatappisarjoja ku on nii hirveet noi alkuperäset!! Ainaki hirveen väriset!! Pitää vissin maalata..