• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka monella Orgilaisella on GSXR 1000?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..orgista?ihan uteliaisuutani kysyn vaan..
smile_org.gif
ja kuvat olis makeita.

Tuosta viestin kirjoituskentän yläpuolella olevasta image napista. Edellyttäen, että kuva on verkossa. Kotikovalevyltä ei tietääkseni saa liitettyä mitään. Orgissa on tuo galleria, johon kuvan voi ladata ja sieltä linkittää.. Toisaalta en laittaisi kuvaa suoraan viestiin, vaan linkittäisin, koska ajatella hitaampien nettiyhteyksien omistajia.

Olen kyllä gixusta tykännyt tosi paljon. Kevyt, ketterä, _riittävän_ tehokas, eikä ulkonäkökään sieltä pahimmasta päästä ole
cool.gif
smile_org.gif
!

Ite hankin K3:sen kilvettömän. Ajanu en vielä sillä ole, joten kevättähän tässä jo odotellaan...

Oma kulta

ps. Piti ihan mennä käynnistämään. Pari kuukautta ollut paikallaan, mutta ihan kuin eilen olis viimeks käytetty, niin nätisti nappas startista hurisemaan.
Koskahan tulee eka nätti kevätpäivä?

Siinäpä se, K4. Putki vaihtunut yoshin tri-oval carbon kokohormiin ja lisäksi ympätty puigin huggeri ja fabbrin raceplexi. Etuvilkut saavat kans vielä kyytiä.
wileyco%20myynti.jpg

K1 jäi toukokuussa mun haaviin kun olin Saksassa poikkeemassa... Kiva peli ajaa pitempääkin matkaa kun on jalkatappien siirtosarja...

Back