• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka kovaa Duket Suomessa kulkee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja st4s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
033102bebe_1_prv.gif
Niin, en ole kokeillut, koska Suomessa ei saa ajaa tieolosuhteissa kovempaa kuin 120 km/h, mutta ohjearvoilla se 300 km/h tehtaan asentamalla perfomancekitillä pitäis mennä mainiosti rikki... Peli on 998R.
wink.gif
Mainiosti? Todellista nopeutta? Olet tosissasi..?

033102bebe_1_prv.gif
Niin, en ole kokeillut, koska Suomessa ei saa ajaa tieolosuhteissa kovempaa kuin 120 km/h, mutta ohjearvoilla se 300 km/h tehtaan asentamalla perfomancekitillä pitäis mennä mainiosti rikki... Peli on 998R.  
wink.gif
Mainiosti? Todellista nopeutta? Olet tosissasi..?
No, kuten sanottu, en ole kokeillut, edes epäluotettavilla mittaustavoilla, mutta teoreettisesti näin pitäisi olla. 998R:ssä on 999R:n lyhyempi-iskuinen 999cm3 moottori ja siihen tehtaan race-kit, niin tehojen pitäisi pyörän painon ja välitysten puolesta rikkoa se 300km/h. Mainiosti ja mainiosti, mutta pitäis joka tapauksessa.
wink.gif
Mulle henk. koht. se on aivan sama paljon toi kulkee, koska en varmasti koskaan aja lähellekään huippunopeutta ko. laitteella...
tounge.gif

Mä vaan cruisaan...
062802moto_prv.gif

kulkihan se moto-gp ducce vissiin 347 kmh pitkällä suoralla pari vuotta takaperin. katuvehkeet onkin vähän eri laitteita sitten.

S750 kulkee ainakin 108 km/h 373 Euron hintaisen sinipukuisen sedän kirjoittaman todistuksen mukaan eli toistasataa menee ainakin komiasti.

SS750 ei kulje mihinkään mutta on silti hauska peli ajaa ;) Niin ku oon aikaisemminkin sanonu; näillä vehkeillä ilo täytyy repiä aivan jostain muusta kuin huippunopeudesta suoralla tyhjällä motarilla. Se tosin on näiden mallien ostajilla varmasti selvillä jo enne pyörän hankintaa.

Back