• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka kauan olet omistanut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka kauan olet omistanut - nykyisen moottoripyörän?

• 1.   alle vuoden

Ääniä: 1 10,0%
  • 2.   1 - 2 vuotta

• 3.   2 - 3   -"-

• 4.   3 - 4   -"-

Ääniä: 2 20,0%
  • 5.   4 - 5   -"-

Ääniä: 0 0,0%
  • 6.   5 - 6   -"-

• 7.   6 - 7   -"-

• 8.   7 - 8   -"-

• 9.   8 - 9   -"-

• 10. yli 10 vuotta

Ääniä: 4 40,0%

• Ääniä yhteensä
    10
Mä vasta ostin pyörän 12 vuoden kuivan kauden jälkeen
cool.gif

Toinen kesä on nyt alkamassa tällä pyörällä. Ja tuskin sitä ihan heti olen vaihtamassa pois. Tosin jos kyselyn tuloksia katsotaan, niin aika hurja vaihtotahti tuntuu porukoilla olevan.

Yksi on ollut juuri seitsemättä kesä, toinen joka menee vaihtoon tiistaina on ollut vuoden päivät ja kolmas tuli hankittua vasta viime syksynä.

Trumpan ostin 2001 ja arielin 2005
kilsoja on tullu trumpalla noin 90000 ja arielilla konta 10000
kyllä 50 luvun pyöräkin nielee kilsaa kun ajaa lähes joka päivä maalis joulukuun välin ja monesti talvellakin

Viime lokakuussa ostin nykyisen mopon Saksasta. Ja pari päivää sitten sain sen Suomen kilpiin
biggrin.gif

Eli alta vuoden ruksasin.

Nykyinen vuoden verran. Edellinen olikin jotain 5 vuotta. Kaiken kaikkiaan nyt alkoi 11. kausi (+2 kautta kevarilla) pärrällä ajelua....

Viime kesänä heinäkuun lopulla ostin tuon 6R:n vm.'98, seuraavaksi päivitän 10R:ään vm. väh. '04.
inlove.gif
Ja sillä mennäänkin sit pitkään ja hartaasti!
062802jumpie_prv.gif

Kamalan uusilla te ajatte.. mulla tulee 4 vuotta kohta täyteen Hondalla eikä se ostaessakaan ollu uusi.

Back