• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka kauan olet harrastanut moottoripyöräilyä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka kauan olet harrastanut moottoripyöräilyä ? -

• 0-2v

Ääniä: 0 0,0%
  • 3-4v

• 5-6v

• 7-8v

• 9-10v

• 11-12v

• 13-14v

• 15-16v

• 17-18v

• olen täysi-ikäinen eli yli 18-vuotta

• Ääniä yhteensä
    0
Tehdäänpä galluppia siitä, kuinka kauan tämä mahtava harrastus on hallinnut omaa vapaa-aikaasi keväästä syksyn.

jooo-o, vuodesta 1970 on tullut eri mopoilla ajeltua. Ensin oli pikkuinen 50cc peli, jolla kaatuilin pääasiassa. Nyt on 1300cc, jolla olen kaatuillut vähemmin
biggrin.gif

-82 abc-kortti ja siitä se lähti Suzukilla...tosin jo -80 sain piikkikortin ja twini-hondalla sekä TS-Suikalla kovasti jo silloin kurvailtiin ja käytiin Imatran Ajoissakin...
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Riippuu vähän miten lasketaan.
wink.gif

Mökillä on tullut ajettua jo 6v nulikasta lähtien, mutta kadulla en ole kerennyt ajamaan kuin vasta 3v. Niistäkin yksi mopolla ja kaksi kevarilla. Nyt on meneillään ensimmäinen vuosi isommalla (25kW) pyörällä. Eli 0 tai 12v laskentatavasta riippuen.
sport05.gif

A-Kortti on ollut taskussa kaksi vuotta ja se aika myös harrastettu... tietenkin jos kaikki moottoroidut kaksi pyöräiset lasketaan mukaan niin pitkälti toistakymmentä vuotta
062802moto_prv.gif

Joo, toista kautta tässä aloitellaan, vaikka A-kotin sain kylkiäisenä jo vuonna 1987.

Mitenköhän ton laskisi. Vuonna -80 eka pyörä jonkin aikaa jasitten paussi, toinen pyörä -90 joka myytiin joskus 93/94 ja sitten taas 2000 ostettiin jonka jälkeen jatkunut tähän päivään asti.
70-luvun mopot on tietenkin sitten ihan eri juttu.

Eka piikki -76, siitä lähtien enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Taukoja on ollut, muttei merkittävän pitkiä.

Huhtikuussa -06 aloitin. Kilometrit näät alareunasta, päivittyy ohjauspaneelin tietojen päivittämisen mukana.

Tänään 1638 km takana omalla pyörällä.
062802jumpie_prv.gif

Aloitin valtion tiellä 1975. Yksi vuosi eli -82 on jäänyt väliin. Oli opiskelujen takia rahat finito ja olin ajanut silloisen pyörän CB350 loppuun.  Siis 31 vuotta eikä yhtään vuotta liikaa ......
sport05.gif

Suunnilleen 19 vuotta oon ajanu trialia ja tällä viikolla perheeseen tuli mun ihka eka katumopo (joka tosin on vielä kaupassa).

Ja neidolla ikää kaksviis.
biggrin.gif

Piikillä sen vakio pari vuotta ja nyt " uusmotoristina" toista kesää työntämässä isommalla... Eli 4:ttä vuotta mennään. Pl. mopo ajelut.

kun kevarin selään istahdin 76, sen jälkeen  
crazy.gif
valitettasti  
sad_orig.gif
ollut pidempiä välejä ilman  
062802moto_prv.gif
Ja nyt vanhan miehen selkä meinaa  
nixweiss.gif
tehdä tepposensa.

Kuulun tuohon toistaiseksi suurimpaan eli vähiten ajaneiden ryhmään. Foorumilla notkumisen perusteella vaikuttaa siltä, että meillä noviiseilla taitaa olla eniten muilta opittavaa.

Back