Kuinka kauan meni eka sakkoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lario
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka kauan meni eka sakkoihin -

• 1. En edes ehtinyt ajaa moottoripyörällä

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Minuutti

• 3. Tunti

• 4. Päivä

• 5. Vuorokausi

• 6. Viikko

• 7. Minä EN aja ylinopeutta

• Ääniä yhteensä
    0
Viime vuonna taisi mennä noin 6 päivää kun tuli jo kirjallinen huomautus ja noin kuukausi eka sakkoihin. Ei ole vielä ajokautta korkattu, mutta huomenna korkataan. Saa nähä milloin napsahtaa.

Ensimmäinen ylinopeus sakko tuli viime syksynä  
062802jumpie_prv.gif

Kymmenen kesää ajellut  
062802moto_prv.gif

Autolla on tullut noin 5v välein, eli olisi kohta tulossa jos ei tota mp-sakkoa lasketa tilastoihin
sad_orig.gif

Harvoin ajan ylinopeutta kun ei taidot varmaan koskaan ole omasta mielestäni niin hyvät, eipä ole siis koskaan sakotettukaan. Eikä sakoteta todennäköisesti tänäkään vuonna.

Nyt lähtee viides kausi pyörällä ja sakkoja ei ole tullut vieläkään kovasta yrityksestä huolimatta.
lookaround_orig.gif

Oikeasti miulla ollut ihan käsittämättömän hyvä tuuri tähän asti ja paljon uskomattomia onnenkantamoisia *koputtaa puuta*, ajotyyli on kuitenkin..no, vauhdikas, ja muutkin säännökset hetkittäin vähän unohtuneet..

Aika kreisi topicci... :-) 2 sivua jengiä kommentoimassa, ettei sakkoa oo tullu :-) Mut autolla on kyl tullu "jo" muutama.

Joo ei mullakaa viel oo tullu tällä kaudella mutta on niitä tullu joo ja autolla kanssa. Polkupyörällä en oo vielä saanu sakkoja. Eikä muuten mopollakaan. Kuorma-autolla oon ajanu vaikka kortti ei riitä, mutta tästäkään en oo vielä saanu sakkoa. Bussia en oo ees kokeillu. Nykysellä autolla "Hiace" en usko, että sakkoa on mahdollista edes saada. Poliisi vie tutkan kalibroitavaks, jos sattuis ylinopeutta näyttämään. Nykysellä pyörälläkään ei oo vielä sakkoa tullu, mut kerran mut kyl puhallutettiin. Nollaa näytti. Tossa firman pihassa on joskus maija parkissa, ne käy tossa kahvilassa kai lounaalla.

9 vuotta takana kaksipyöräsellä (...16-kesäisen kevariajeluista lähtien). Kaksi sakkoa tullut tutkaan ajosta tähän mennessä (auto+pyörä), joista ensimmäisellä lähti kortti. Lisäksi sain suoritettavaksi teoria-/inssiuusintoja seuraaville korteille: ABC.

Nykyisin on vähän rauhallisempi ajotyyli, joten toivon ettei tarvitsisi alkaa ylempiä rukseja merkkailemaan. Tavoiteena olisi säästyä myös inssiajojen uusinnoilta sekä korttien hyllytyksiltä tulevinakin kesinä.  
sport05.gif

1.4 Tuli 9km/h ylinopeutta kehä3 80 rajoitus.
withstupid.gif

6*ylinopeus sakot olen saanut vuodessa ajan n.100tkm ja yli.

:cruising:pyörällä LP yritti kerran sakottaa väärin perustein, mutta en saanut sakkoja
062802moto_prv.gif
ajan tarkemmin kuin autolla.

Uskomaton flaksi on kyllä käyny, mopolla ei vielä sakkoja, jututtaneet kyllä on. ..kotilolla onkin sitte eri juttu.
Huvittaa vaan kun koppiauto on alkanu jynssäämään ees taas tuota tietä ja kyttää tänne kujalle koska ninja lähtee tallista.  
biggrin.gif
 Ei niillä parempaa tekemistä oo.
On viel niin prkleen jäässä tuo muutama sata metriä että sielläpähän saavat ootella toistaiseksi.
Sitte moikataan!  
033102bebe_1_prv.gif
 ja taas puhutellaan
biggrin.gif

eipä ole sakkoja tullut yhtään pyörällä ajaessa ja autollakaan ei oo tullu n. 3vuoteen... "koputtaa puuta"
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Kun tuotatin pyöräni Belgiasta hoidin verot + katsastuksen itse.
Saatuani pyörän ja tullattuani sen ajoin seuraavana päivä suu messingillä katsastukseen ja mikä olis ollu mukavempaa niin kaveri tarkasti mun pyörän
tounge.gif

No entistä enemmän suu messingillä lähdin ajelemaan kohti kotia , käännyin motarille...ykkönen ...kakkonen.....POLIISI...voi vitu...ja levähdyspaikalle lappua tekemään.
Onneksi ei ollut kun vaatimaton 20 ylitystä ja sain jatkaa matkaa, tähän mennessä olin ajanut sillä pyörällä n 40 km.

Nyt mulla on kotona uusi syntilista.
-Vantaa 1.7.07
-ulvila 11.03.08
-kouvola 02.02.09
...ja b-king tulossa.

Viisainta olisi kai taluttaa mopo laivaan ja ajella kuukausi ulkomailla.

Läheltä piti ettei ollut 20min kautta takana ennen ekoja sakkoja. Kiitos Mäntsälästä n tunti sitten etelään matkaneille pakukuskille ja moottoripyöräilijälle!
smile_org.gif

tuulennopealla taunuksella vuonna yks ja kaks tuli 900 mk sakkoa mutta mopolla ei vielä yhtään pysäytystä.(koputtaa ohimoa).enkä ikinä oo ajanu ylinopeutta
wink.gif
.

Kolmas kesä lähtee eikä vielä sakkoja. Reilumpaan vauhtiin kun kattelee oikean ajan ja paikan, niin säästyy lompakkokin laihdutuskuurilta. *koputtaa puuta*

lookaround_orig.gif

Back