2 kesää on nyt ajettu samalla, ja jos ei lotto/muu ihme tapahdu niin varmaan ens kesäkin... Tekis mieli isompaa ja uudempaa, mutta ehkä ei sitten vielä tarpeeksi kun ei ole valmis täydelliseen velkavankeuteen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu tunne. Ite jaksoin 1,5kk/5000km viissatkulla ajaa.Itse olen vasta tämän kesän aloittelijoita ja tuntuu eka pyörä jo pieneltä. Kuinkas kauan jaksatte samalla ajaa? Onko joka vuosi uusiminen edessä?En tajunnutkaan kuinka kalliiksi harrastus tulee, jos joka kesä saa hankkia uuden mopottimen?? Mikä olisi sellainen loppuelämän pyörä??![]()
Uteliaisuudesta minäkin kysyn että eikö ER-5 tunnu vähän pieneltä 1200 Banditin jälkeen?Ei ole vielä konttailtu *koputtaa puuta*.Ihan vaan uteliaana kysyn, lunariinko ovat menneet?Mulla viides vuoden sisään!
*1.8.2005 hopea Bandit 600S -03 "eka pyörä"
*lokakuun alku sinihopea FZS 600 -02
*maaliskuun loppu hopea Bandit 1200S -03/-04
*toukokuun loppu hopia ER-5 vuodelta 1998
*heinäkuun loppu musta Bandit 1200S -05
Itse yritän kovasti 2 kesää ajaa samalla, edellisellä meni justjust, saas nähdä mennäänkö nykyisellä vielä toinen kesä vai iskeekö vaihtohulluus.
Sanotaanko näin etten ole vielä pyörää myynyt alle omakustannushinnan![]()
Pitäskö olla kolmatta?Minusta tossa kysymyksessä on jotain outoa...![]()
Ettei tämä nyt ollu se seuranhakupalsta?Joka kesä vaihtaisin,jos olis varaa. Kahden kesän jälkeen
on kyllä pakko saada uutta alle.
Ettei tämä nyt ollu se seuranhakupalsta?Joka kesä vaihtaisin,jos olis varaa. Kahden kesän jälkeen
on kyllä pakko saada uutta alle.![]()
Kun lukee nuita juttuja niin useemmasta sais hyvää tekstiä muuallekin..
Jottei jää väärinkäsityksiä niin minä ainakin puhuin mopottimista enkä muista kymmenvuotiaista...Ettei tämä nyt ollu se seuranhakupalsta?Joka kesä vaihtaisin,jos olis varaa. Kahden kesän jälkeen
on kyllä pakko saada uutta alle.![]()
Kun lukee nuita juttuja niin useemmasta sais hyvää tekstiä muuallekin..![]()
![]()
![]()