• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

• Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

Ääniä: 0 0,0%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

• Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

• Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

• Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

• Pyörä on osa minua.

• Ääniä yhteensä
    0
Parempi olisi, jos ajelisin julkisilla
biggrin.gif

Varmaankin ihan ok mutta,ainahan sitä tulee paremmaksi kun vain jaksaa ajeskella.Ja,isompaa pyörääkin vielä löytyy opeteltavaksi.

Välillä hyviä, välillä huonompia päiviä jolloin tuntuu ettei oikeen suju. Pyörää (ja luonnonlakeja) pitää muistaa kunnioittaa, aina oppii lisää.
Toistaiseksi ei pahoja sattunut. *koputtaa puuta*
062802moto_prv.gif

niinhän se kai kaikilla,..pääasiassa loistokuski, mut väliin tulee niitä herranjestas tilanteita
062802moto_prv.gif

ajatus karkaa, ja sit meinaa ajokki karata
cool.gif

Mielestäni hallitsen pyörän ihan ok. Tähän tietenkin määritelmästäni ok on että liikenteessä selviytyy. Epävarmuutta tietysti on ja sietääkin olla, pitää sopivasti menohaluja kurissa. Ja tietysti vaikka jalat ovat osa minua niin tulee välillä lennettyä perseelleen ja taas oppii jotain uutta kuten että märkä metalliritilä ja ajokengät eivät sovi yhteen. Noh ehkä sitä joskus pyörä on kehon luontainen jatke
lookaround_orig.gif
.

Kai se tuohon neljänteen kallistuu..
Mielestäni hallitsen pyörää ihan ok, mutta paljon on vielä opittavaa näin alku metreillä..

Eiköhän tuo parinkymmenen vuoden jälkeen ala kohta homma jo hoitua. Mutta tässä kohtaa on ihan pakko kysyä:

Mikä teidät "vieläkin joka päivä pelottaa liikenteessä"-tyypit ajaa moottoripyörän puikkoihin? Eikö panssarivaunu sopisi teille paremmin? Ymmärtäisin moottoripyöräilyn harrastuksena josta tulisi nauttia, eikä harrastaa koko ajan kylmä rinki perseen alla??

I.  
confused_orig.gif

En tunne/luule olevani Dani Pedrosa, mutta väitän hallitsevani pyöräni riittävän hyvin ajaakseni nykyisellä pyörällä, vaikka tehoja ja ajo-ominaisuuksia on vaikka naapureille ja Jamaha-kuskeille jakaa asti
wink.gif
.

joka keväthän se o opeteltava uudestaan ajamaan, mut hallinnasta: jos mä sanon syssyllä sille että 'seiso' niin siinähän se seisoo kevääseen asti
biggrin.gif

kun kerran elossa ollaan..yli kolkytvuotisen ajopaipaleen verran..niin kait mä sitten hallitsen sen moottoripyörän...ja ehkä itsenikin ..kait se on pitkälti järjestä kiinni kenen kannattaa liikkua ja millä vehkeellä. Toisille on kengätkin jo turhan vaarallisia..tai kylpyhuoneessa ilman tossuja...voi jessus kun nyt huolettaa maailman ihmiset ja mitä ne tekee ja ilman suomalaisen naisen nerokkaita ajatuksia ..ja silleen. Mä olen kylllä mies. En tosin gösta koska se kuoli ja antoi mulle luvan..ja silleen.

viime vuonna ois menny kakkoseen mut nyt tulee kevääksi uus pyörä jossa kaikkea tuplasti enemmän et laitetaan rasti ykköseen
062802jumpie_prv.gif

Back