• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

• Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

Ääniä: 0 0,0%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

• Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

• Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

• Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

• Pyörä on osa minua.

• Ääniä yhteensä
    0
Viime kesänä ajoin kortin täysin ilman virheitä. Toistaiseksi ei oo mitään käyny ja uskon pärjääväni, vaikka ajoittain epävarmuus koetteleekin. Harjoitus tekee mestarin!
cool.gif

Kyllä se pääosin hallitaan, paitti jos eturengas ilmassa pitäs ajella niin eipä onnistuis enää
cool.gif

Olisi kiva kun löytäisi jostain hieman luettavaa perusasioista kanttaamiseen yms..liittyvästä. Voisi sitten testailla teoriaa käytännössä.
Varovaisesti ajelen vielä, kun tuntuu jotenkin epävarmalle ajoittain tuo ajelu.

Kyllä tuon vanhan piikin hallitsi aika hyvin, mitään endoja ei kuitenkaan tullut kokeiltua ja keuliminenkin oli aika hankalaa
lookaround_orig.gif

Mutta mutka-ajossa ja kovissa vauhdeissa lapasessa pysyi.

Ehkä 3-4. Rauhallisesti vain.
sport05.gif
Syksyllä on viisaampi(?). Toivottavasti "pelisilmä" kehittyy paremmaksi.
wink.gif

Kai ihan ookoosti kuitenki, kun toistaiseksi ollaan vältetty mukeltamasta (kai mä sitte kohta senkin koen..)

Mutta emmä silti Ajaa osaa..melkein kaikki menee radalla ohitte!!
tounge.gif

"Hyvin, kunhan ei tarvi polvi maassa kanttailla".

Aika rauhallisesti tulee nykyisin ajeltua. No, rauhallisesti ja rauhallisesti. Sillai kuitenki ettei ihan typeriä riskiä YLEENSÄ tuu otettua. Joskus kuitenki innostuu sen verran ripeesti vetelemään, että ihan hyvin oisin voinu antaa ääneni siihen ekaan vaihtoehtoon...

Pystyssä olen pysynyt.välillä kyllä hiukan haparoiden ja yleensä kyllä tiedostan omat rajani.eli kai se tohon 4 menee.
crazy.gif

Back