• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

• Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

Ääniä: 0 0,0%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

• Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

• Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

• Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

• Pyörä on osa minua.

• Ääniä yhteensä
    0
Sanotaanko näin, että en ihmettele että olen hengissä, joten valitsin vaihtoehdon 2. Omasta mielestäni olen ensimmäisestä autokoulun tunnista lähtien tiedostanut oppimisen tarpeeni ja nyt parin kesän ja 7000 kilometrin jälkeen tuntuu koko ajan, että oppia tulee hitaasti lisää ja tänä kesänä en ole oikeastaan hölmöillyt kertaakaan, joten suunta on oikea.

Vähän paremmin ku Valintino Rossi  
biggrin.gif

Tai en ehkä sittenkään...

Väännetään, käännetään, keulitaan ja mokataan. Mitään ei opi ja osaa jos ei harjoittele ja harjoitellessä sitten saattaapi lipsahdella.

Ne joille ei tapahdu virheitä eivät yleensäkään tee yhtään mitään
033102bebe_1_prv.gif

Tänä kesänä nollat nelinkontin menossa.

Tuloksia kun katsoo, niin aivan turhaa kainostelua ja vähättelyä havaittavissa, kun kuitenkin 90% pitää itseään lähes Rossin veroisena taiturina
wink.gif

Polvi maassa ei ole tarvinnut ajaa sen koommin kun Honda Monkeysta olen luopunut, kerran kyllä konttasin ojasta pois, mutta se on taas ihan eri tarina
cool.gif

Kyllähän se tohon kolmoseen meni. Ihan alottelija tässä ollaan kahden ajokauden jälkeen vielä mut pystyssä on pysytty ainakin toistaiseksi, eikä ihmeempiä tilanteitakaan oo tullu eteen.
Siihen saattaa vaikuttaa sekin että tiedostan olevani alottelija.
Olishan se kiva osaa keulii sun muuta mageeta, mut kaikki aikanaan.. ehkä.
sport05.gif

Hmmm... en oo kaatanu kertaakaan vielä, en ole ajanut kenenkään päälle eikä ole bensa loppunut tielle. Kait tuo jotenkin on hanskassa
tounge.gif

Kerran oon senverta kantannut, jotta vatupassilla huomas.

Kerran oon senverta kantannut, jotta vatupassilla huomas.
mutta eikös vatupassinkin pitäisi pysyä suht tasoissa ainakin jos kuljettaja ei roiku hirveästi ulkona pyörästä kun vatupassiin vaikuttaa sama normaalikiihtyvyys mikä estää pyörää kaatumasta sisäkaarteen puolelle
idea3.gif

tämä siis kun pyörä liikkuu
tounge.gif
Se oli venäläinen vatupassi. Niis'ei oo sitä häiritsevää kuplaa.

Kyllä pyörässä on vielä riittävästi kesytettävää. Nöyrästi opiskellaan...

Opetellaan, opetellaan koko ajan lisää... välillä epävarmuutta, mutta ei ole nyt tullut kaaduttuakaan vähään aikaan
062802moto_prv.gif

Back