• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuin paljon eroa 9R:llä ja 12R:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ole ero kovinkaan kummoinen, jos 9:ä on vähänkään laitettu (putki ja suuttimet) Kesällä tultiin Wienistä Tanskan puolelle yhtenä päivänä peräkkäin 9 ja 12:n. Isompi ei pystynyt mua jättämään, jos vaan pääsin imuun 20-30 metriin. Kiihtyvyys sama lähes 2-sataan saakka. Sitten 9 jää hyvin lievästi.
Yllättävän vähän oli eroa kulussa.

Huru-ukko

jos ron jeremy päädyt sitten siihen kuningasninjaan eli zx12r kwaakkuun, niin mulla olisi myytävänä siihen tehoputkisto: micron serpentin hydrotech muzzyn pöntöllä. sopii A ja B-mallisiin 12r kawoihin. vaatii sitten PC:n ja säädätyksen hyvin mielellään pyöräkohtaisesti. omassani kierrosherkkyys parani valtavasti, melkein kuin olisi kampuraa kevennetty puolella. tehoa antoin vakioon verraten lisää kymmenkunta heppaa. joillakin on tullut jopa 15 hv lisää paukkua.

myyn putkiston sen takia kun haluan kawastani vakioputkistolla tehdä taas painavamman veturihommiin. siinä paino on eduksi. kobranpääputkisto on noin 7 kg kevyempi kuin vakioputki. ja muutaman hepan vajauskaan ei haittaa asuntovaunun vetämisessä, kun tehoja ei voi käyttää kuitenkaan täysin koska niitä on niin valtavasti tusinakawassa. jotain 600 euroista pyytäisin siitä, alle puolet uuden vastaavan hinnasta.

12r on jo klassikkokawa. römpötipöm.

minkä vuosimallinen se sun tuleva ehdokas on? väri? paljonko ajettu?

Siinä se ois kans makee peli, tuo 12ärrä. Vaihda pois.
buttrock.gif
Hmm.. ihan jees vekotin toi 12R on. 26 tkm ajaneena helppo todeta. Mutta oletko kokeillu muita vaihtoehtoja?
Sun elämän voisin pilata
eek.gif

Kun tuun käymään puuveellä keväällä, niin voisit koeponnistaa mun RT:n?
Sen jälkeen mikään ei ole kuin ennen
eek.gif

Oireita iskee 99 varmasti, levottumuutta, veren kiehumista, sekavia mielialoja
wink.gif

buttrock.gif
Hmm.. ihan jees vekotin toi 12R on. 26 tkm ajaneena helppo todeta. Mutta oletko kokeillu muita vaihtoehtoja?
Sun elämän voisin pilata
eek.gif

eek.gif

wink.gif
Ööö, en mä mitään pyörää ole vaihtamassa. Ainakaan vielä.
Ja jos vaihtaisinkin ny niin se ois 1000z.

Ja kun olen sen verran puusilmä niin mikä on tuo RT?

buttrock.gif
Sun elämän voisin pilata
eek.gif

eek.gif

wink.gif
Ööö, en mä mitään pyörää ole vaihtamassa. Ainakaan vielä.
Ja jos vaihtaisinkin ny niin se ois 1000z.

Ja kun olen sen verran puusilmä niin mikä on tuo RT?
tosta

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=60995
baaa.gif

Back