• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ktm superduke modifikaatiot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarvis saada jotkut crash padit runkoon/koneeseen. Onko näkynyt Suomen kaupoissa tarjolla? Kun ei viittis lähteä ulkomailta taas tilailemaan. Katselin KTM powerparts-katalogin läpi mutta ei siinäkään ollut.

Mites kilpitelineratkaisut nykyään? Siis jos unohdetaan Rizoma ja Kellermann. Akran kannuille sopiva hakusessa, Hattech nyt ainakin sopii mutta onko muita?

Kyseessä SD'06
Toi nyt on maailman toiseksi helpoin tehdä itsekin... CPt on työn alla, mutta itse kun tekee niin sitä saa mitä tilaa ;)
kuva
Jokos oot ne CP:t saanut tehtyä?

Tarvis saada jotkut crash padit runkoon/koneeseen. Onko näkynyt Suomen kaupoissa tarjolla? Kun ei viittis lähteä ulkomailta taas tilailemaan. Katselin KTM powerparts-katalogin läpi mutta ei siinäkään ollut.

Mites kilpitelineratkaisut nykyään? Siis jos unohdetaan Rizoma ja Kellermann. Akran kannuille sopiva hakusessa, Hattech nyt ainakin sopii mutta onko muita?

Kyseessä SD'06
Toi nyt on maailman toiseksi helpoin tehdä itsekin... CPt on työn alla, mutta itse kun tekee niin sitä saa mitä tilaa ;)
kuva
Jokos oot ne CP:t saanut tehtyä?
Ei ole vielä tehtynnä... Muita juttuja liikaa, tosin mustan takavalon vaihdoin pikatuninkina....
Tossa muuten parin smoto 950+990 miehen kanssa sanailin ja valittivat että vie öljyä, mulla on nyt ajettu n.4000 eikä ole mennyt ainakaan silmin havaittavasti...
confused_orig.gif

Ei ole vielä tehtynnä... Muita juttuja liikaa, tosin mustan takavalon vaihdoin pikatuninkina....
Tossa muuten parin smoto 950+990 miehen kanssa sanailin ja valittivat että vie öljyä, mulla on nyt ajettu n.4000 eikä ole mennyt ainakaan silmin havaittavasti...
confused_orig.gif
No eipä tässä kiire tälle kesällä oo enää saada. Aattelin vaan kysästä, ku ei jaksais ite alkaa pahvin kanssa mallailemaan.

Kyllä mulla ainakin radalla syö öljyä ihan kunnolla. Tollasen 3-4 päivän setillä saattaa huveta ylärajalta alarajalle öljyt. Ei kai toi nyt niin kovin harvinaista ole, että rasituyksessa alkaa öljyä viemään. Itse en ainakaan oo tosta huolestunut. Muistaa vaan tarkistella öljyn määrät tarpeeksi usein ja lisätä tarvittaessa.

confused_orig.gif
Mistäs hommasit mustan takavalon? Vähän itseäkin kiinnostaisi vaihtaa...

confused_orig.gif
Bike maailmasta, oliskohan toi 07-> ihan originelli.

Tulipa oma SD modifioitua n. kuukausi takaisin Alastarolla lunastus kuntoon. Eli nyt olis haussa uusi, jos jollain myynnissä -07 tai -08 sopivaan hintaan, niin voi tarjota.

040-5432400

confused_orig.gif
Bike maailmasta, oliskohan toi 07-> ihan originelli.
Saisitko jostain selville vielä osanumeron tuolle valolle? Voisi vähän tehdä hintatutkimusta.
Kiitokset.

Tulipa oma SD modifioitua n. kuukausi takaisin Alastarolla lunastus kuntoon. Eli nyt olis haussa uusi, jos jollain myynnissä -07 tai -08 sopivaan hintaan, niin voi tarjota.

040-5432400
Ikävä kuulla.

Heinäkuussa näin kans Alastarossa raatoutuneen SD:n. Meni pitkäksi nopeessa oikeassa ennen Las Palmasia. Radalla oli joku öljyläiskä mistä lähti..

Siihen öljyläikkään juuri tuli ajettua. Onneksi oli kaskovakuutus turvassa, sen verran korvasivat että sais uuden syyshintaisen
SD:n. Nyt vaan mietityttää tuleeko -09 mallin jotain oleellista muutosta?

Sunnuntaina tuli tehtyä kaupat -07 Super Dukesta.
Alumiiniset Leo Vincen sliparit on paikoillaan ja talven aikana pitäisi touhuta uusi kilpiteline.
Nyt vaan ootellaan kesää et pääsis ajeleen
062802jumpie_prv.gif

On se vaan makean oloinen kampe..

Alumiiniset Leo Vincen sliparit on paikoillaan ja talven aikana pitäisi touhuta uusi kilpiteline.
062802jumpie_prv.gif

Onnittelut hienosta valinnasta!
Helppo modaus on myös 2&3 vaihteen rajoittimen poisto, joka kannattaa tehdä. Ite laitoin Rizoman r-mallin telineen kiinni muistaakseni 60x110 sovitelevyyn (2mm rst) ja se kiinni neljällä alkuperäisellä kilpitelineen ruuvilla. Mielestäni tuli hyvä ja roiskeläppäkin jää paikalleen.
Ajokelejä odotellessa, vaikka voihan tuolla vieläkin ajaa!
Kuva telineestä
2.JPG

Noi Remuksen pöntöt on kyllä makeen näköset. Ootko mittauttanut desibelejä? Mieli tekisi vaihtaa pöntöt, mutta radalle pääsy on sen jälkeen hankalaa...

Noi Remuksen pöntöt on kyllä makeen näköset. Ootko mittauttanut desibelejä? Mieli tekisi vaihtaa pöntöt, mutta radalle pääsy on sen jälkeen hankalaa...
En ole itse mittauttanut, täällä joku oli noilla samoilla pöntöillä saanut Ahvenistolla lukemat 96dB eli kevyesti läpi
smile_org.gif

Ilman killereitä ei ääni suhteessa kovene paljoakaan, muuttuu vaan matalemmaksi (tai korva vaan tottuu).

062802jumpie_prv.gif

Onnittelut hienosta valinnasta!
Helppo modaus on myös 2&3 vaihteen rajoittimen poisto, joka kannattaa tehdä. Ite laitoin Rizoman r-mallin telineen kiinni muistaakseni 60x110 sovitelevyyn (2mm rst) ja se kiinni neljällä alkuperäisellä kilpitelineen ruuvilla. Mielestäni tuli hyvä ja roiskeläppäkin jää paikalleen.
Ajokelejä odotellessa, vaikka voihan tuolla vieläkin ajaa!
Kuva telineestä
Mä oon vissiin ymmärtänyt väärin, kun luulin, että esim. akran kartan päivitys poistaa 2&3-vaihteiden rajoituksen?

Back