Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Vakiona kaasuvastetta ovat toimittajat kuvailleet "worst in biking", kuten kaikissa LC8-ruiskuissa. Siihen tottuu tai sitten se maksaa x-euroa kun se laitetaan mieleiseksi.
edit: niin ja pakoputkisto murtuu ennemmin tai myöhemmin varsinkin aftermarket-putkilla viritetyistä
Voipi olla että on PAKKO ens kesäksi vaihtaa toi kakkos duke tommoseen super malliin, kysymys kuuluu: Millasia kilometrimääriä noilla superdukeilla on porukat kerenny ajamaan? Vaatiiko vaikka 30tkm ajettu sd jo jotain isompia huoltoja? Uutta en osta, vaan mahd hyvän käytetyn...
Mun SD:hen ehti kertyä noin 35 000 km ennen kuin vein sen vaihtoon.
30 000 km:n huollossa vaihdettiin vesipumpun akseli ja siihen liittyvät stefa ja laakerit. Tuo stefa syö ajanmittaan akseliin uran, jolloin saattaa mennä mehut sekaisin. Omassani ei öljyn joukosta vielä löytynyt glykolia, joten aika oikeaan aikaan hilut vaihdettiin. Lisäksi toinen noista pumpun akselin laakereista oli jumittunut.
Eli kannattaa kysellä noista enemmän ajetuista onko vesipumppu jo rempattu. Nuo osat eivät sinänsä maksa paljoa jos itse ne vaihtaa - omastani ne menivät takuuseen.
Varmasti menee. Itse ensimmäistä kertaa tänä kesänä Alastarossa ja pääsin 1:36. Tämä oli tosiaan eka kerta kys. radalla, joten meni vielä mutkia opetellessa.