Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa toki. Sitten vain pitää jättää myös takakate pois, kun ei sitä saa mihinkään kiinniuiop sanoi:Eikö tuosta saa tuon koko takavalon alla olevan ulkonevan osan pultattua pois?
mjtee sanoi:Saa toki. Sitten vain pitää jättää myös takakate pois, kun ei sitä saa mihinkään kiinni
Tässä näkyy tuo ulkoneva osa kokonaan:perä
uiop sanoi:Itse laitoin juuri tuohon EXC:n uuden kilpitelineen/takavalon kun edellinen valo lopetti toimimisen ja lattaraudasta kikkailtu kilpiteline oli mettässä rymytessä liian painava ja kilpi vastasi vähän väliä takarenkaaseen.
Tuo on sen verran pieni, että peittyy kokonaan kilven alle. Valoa kilvelle ei tuossa itsessään ole, ajattelin tekaista jotkut ruuviledit tai vastaavat valaisemaan kilpeä.
Voin ottaa kuvan tuosta, kun pääsen kotia.
mailato sanoi:mites ton stormin palan kiinnitys meni? saitko sen ujutettuu vanhoihin pulttireikiin?
Eiku nyhhämmä hokasin että sitä on joutunu vetää pultit läpi takaläpästä.
Koheltaja sanoi:Mä tein 3mm alumiinista kilvelle telineen jonka ruuvasin lippaan kiinni. Kilpivalona Motonetin Led-valo joka on E-hyväksytty, kilpivalolle olen tehnyt lipan Kydex-muovista tai hiilarista, kumpaa sattunut käsillä olemaan. Lippaa taivutettu kevyesti jyrkempään kulmaan, lain vaatimaan kulmaan en enään taivuta kun hypyissä kilpitelinen notkahtaa ja kilpi osuu takarenkaaseen ja rikkoo kilpitelineen. Mulla vois ehkä löytyä yksi 4mm alumiinista tehty proto, taitaa olla sama mikä on kuvassa irrallaan.
![]()
![]()
![]()
antti_p sanoi:Helpoin tapa on kun otat vaan siitä alkuperäsestä kilpitelineesta sen alaosan pois ja ruuvaat kilven siihen yläosaan kiinni. Teet vilkuille tarvittaessa omat reiät ja voit kuumailmapuhaltimella taivuttaa kulman oikein
![]()
mailato sanoi:mikäs se oikea kulma on?