• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM RC-8 tuontantoversio videopätkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onhan tuo muuten ihan suht nätti pyörä, mutta mittariratkaisu on perseestä
033102ass_1_prv.gif
.

Ei jummarra hehkutusta...sikaruma eestä, susiruma takaa, perä on ku hirvellä, äänet kuulosti heinäsirkkalaumalta...

Mutta varmaankin kiva ajaa, jossain muualla kuin maantiellä.

Nää on niin makuasioita kyl
smile_org.gif
Mun mielestä makee ku mikä.

Äänet on kieltämättä aika laimeet, mutta ei mikään ihme ottaen huomioon millanen labyrintti se vakiokatalysaattori on. Sen kun repii pois niin äänet on varmaan jotain ihan muuta.

Nää on niin makuasioita kyl
smile_org.gif
Mun mielestä makee ku mikä.

Äänet on kieltämättä aika laimeet, mutta ei mikään ihme ottaen huomioon millanen labyrintti se vakiokatalysaattori on. Sen kun repii pois niin äänet on varmaan jotain ihan muuta.
Tuota äänijuttua (-kaan) en ole tajunnut. Väri homma on toinen, mikä on mulle yxhailee! Siis; mopolla AJETAAN ja siitä saadaan kicksit. Kertokaa mulle miksi mopon värillä ja äänillä on merkitystä?
nixweiss.gif

PS. Pie*ussakaan ääni mitään merkkaa vaan "teho"!
biggrin.gif
biggrin.gif
Kuurotkin tietävät, että....
wink.gif
biggrin.gif

Onhan tuo muuten ihan suht nätti pyörä, mutta mittariratkaisu on perseestä
Olen kyllä samaa mieltä. Nuo digihässäkät ovat harvoin onnistuneita. Nopeus digilukuna on ok, mutta kiekkamittari saisi olla viisarimalli.

Nuo digihässäkät eivät myöskään mielestäni kestä "ajan hammasta" tyylimielessä kovin hyvin.

Kuka muistaa esim Fiatin ja Corveten digimittarit 80-90 luvulta. OmG.

Kaks tollasta tuli pari viikkoa sitten Teneriffalla peräkkäin mutkapätkällä vastaan. Hienoota näytti. Mielummin olisin ollut ko. kuskien nahkapuvuissa kuin omassani....

On varmasti livenä ihan maukkaan näköinen peli, messuillahan tuon näkee ja pääsee tutustumaan lähemmin.

Nää on tosiaan makuasiota, mutta mielestäni peli on luonnossa ihan pirun makee!!!
Tuli vaihdettua R1 2007 kyseiseen laitteeseen.
Pääsis vaan pikaisesti ajelemaan!
062802moto_prv.gif

Hienohan se on muutaman metrin päästä - tai hieno ja hieno, oikeastaan sikaruma, mutta muuten ihan makee. Läheltä katsottuna viimeistely on kyllä kuin kindermunien yllätysleluista. Valut on aika karkeita - siis ei muuta kuin valua ole paljoa näkyvissäkään.

Luin Two magazinesta hyvän jutun RC kasista, jossa kerrottiin paljon pyörän valmistuksesta. Kovasti ovat pyrkineet hakemaan uusia ratkasuja pyörän ulkomuodon suhteen. Toisile tuo ulkonäkö on tosi ruma ja joidenki mielestä mahtava, mutta se nyt on ainaki varmaa, että RC8 jää monelle mieleen.

Uskoisin ainakin kotarin kelpaavan niille motoristeile, jotka haluavat erota massasta. Itte ainaki tykkään tuosta putkistosta. Erittäin tyylikäs ratkaisu jättää ne alas katteiden taakse piiloon.

Hienohan se on muutaman metrin päästä - tai hieno ja hieno, oikeastaan sikaruma, mutta muuten ihan makee. Läheltä katsottuna viimeistely on kyllä kuin kindermunien yllätysleluista. Valut on aika karkeita - siis ei muuta kuin valua ole paljoa näkyvissäkään.
Valuja mäkin aina ensimmäiseksi katselen ja sen perusteella ostan pyörän, etenkin kun vaikuttavat merkittävästi ajo-ominaisuuksiin.
buttrock.gif

Korut kannattaa ostaa kultakaupasta.

Back