Noh. Nehän ajaa wrc-rallit näissä lähiseudun maisemissa. Että onhan tuota sorapätkääkin tarjolla ihan niin paljon kuin vain kiinnostaisi ajaa. Senpä takia oikeastaan päädyin tuohon sm:ään. Alkoi tiet loppua kesken r6:lla ajaessa, vaan nyt riittää maisemia. Renkaita voi vaihtaa nappuloiden suuntaan, mut jos tarttee mennä möyrimään, painun kaverin luo. Sillä on pari maastokelpoista laitetta -> saa päästää paineet.
Heh, päätin jo vastata tähän jotain ennen ku huomasin ton Marshalin kommentin.
Todellakin ton pyörän upeus on siinä, ettei heti lopu reitit kesken. Todella upee vetää asvaltilla ja vituikseen upeempi soralla.
Edellisellä mopolla vitutti jos tuli soraa eteen (lähinnä siks ettei päässy tykittään soralle), ja nyt "vituttaa" jos tulee asvalttia.
Mun mielestä toi pyörä on parhaimmillaan tai ainakin hauskimmillaan hyvällä hiekkapätkällä sopivassa vauhissa eli n.80-1xx.
En pysty mitenkään sanoin kuvailemaan sitä tunnetta.
Vaikka kaippa sen tietää kaikki jotka on vieny pyörää "äärirajoilla" silleen, että se jopa onnistuu.
Ihte en olis uskonu, että tolla voi vetää silleen ku oon vetäny tai et uskaltaisin vetää niin ku oon vetäny.
Ei sillä, et olisin mikään kaahaja, mutta soralla vaan pääsee niin paljon paremmin hyvään fiilikseen ettei mitään jakoa. On mutkaa ja mäkeä ja pitoa paljon rajallisemmin kuin asvaltilla=hauskaa.
Varsinkin täällä ralliseudulla ihtekin ajelevana pätkiä on oikeestaan niin paljon, ku vaan jaksaa ajaa. Ja ennen kaikkea hyväkuntosia ja hyviä pätkiä.
Pitäskö järjestää joku "yhteisveto" vaikka Ouninpohjan pätkälle?!
Ainaskin cmasin kanssa täytyy päästä kyllä kevään tullen tykittään sorapätkää yhessä!?
ps. Kilpiteline on nyt lopullisesti paskana. Eipä kestä tollanen sormin muotoiltava alumiinipaska kunnon rynkytystä.. Eli se vaan murtu paristakin eri kohtaa.
En silti meinaa ostaa sitä miljoonan euron telinettä. Vaan onhan tässä talvi aikaa askarrella.
Marshal sano vaan..