Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iirot sanoi:Kävin vähän kokeilemassa nastarenkaita, valitettavan vähän kiinteää lunta oli tarjolla. Melko huonot pidot kaikkialla, tämmöinen pieni videon pätkä tuli kuitenkin aikaiseksi:
http://www.youtube.com/watch?v=kcUaAQdrwdE
iirot sanoi:Kävin vähän kokeilemassa nastarenkaita, valitettavan vähän kiinteää lunta oli tarjolla. Melko huonot pidot kaikkialla, tämmöinen pieni videon pätkä tuli kuitenkin aikaiseksi:
http://www.youtube.com/watch?v=kcUaAQdrwdE
JNMJL83 sanoi:Onko porukka tehnyt smc:llä reissuja pitemmälle, minkälaisia laukkuja löytyy smc:hen?
Kesällä ois tarkotus painella Suomi-Norja-Ruotsi yms vastaavaa reissua ja en ala vaihtamaan mainiota kaupunkipyörää pelkän reissun takia.
Tosin viime kesänäki painoin hangosta ouluun päivässä niin eipä tuo paha ollu, olihan se mutta ei ollu![]()
300km ei ole mitään. Sen huonommin ei matka taitu kuin muillakaan nakuilla. Mitä mutkaisempaa, sitä kivempaa. Tällaisella kynäniskalla yli 140km/h matkanopeus alkaa olla tuskallista, mutta johtuu vain pään kinnaamisesta taaksepäin. En oikeastaan keksi mitään syytä miksi noin lyhyelle matkalle jokin muu nakupyörä olisi parempi.Niguel sanoi:Itse myös kiinnostunut kuulemaan smc:n soveltuvuutta pidemmille reissuille. Huutaako kroppa armoa jo 300 km siirtymissä (50/50 suoraa maantietä/mutkapätkää), vai pitäisikö suoraan katsella isompia 990-sarjalaisia? Onnistuuko smc:n "takapenkille" Kriega US-20:n kiinnitys, kokemuksia?
mjtee sanoi:300km ei ole mitään. Sen huonommin ei matka taitu kuin muillakaan nakuilla. Mitä mutkaisempaa, sitä kivempaa. Tällaisella kynäniskalla yli 140km/h matkanopeus alkaa olla tuskallista, mutta johtuu vain pään kinnaamisesta taaksepäin. En oikeastaan keksi mitään syytä miksi noin lyhyelle matkalle jokin muu nakupyörä olisi parempi.
Tavaroiden perälle pakkaamisessa on se ikävä piirre, että tankkaus tapahtuu siitä missä kassi olisi kiva pitää. Se on sitten maku/kokoasia että voiko sitä kiinnittää tankkiaukon etupuolelle ajoasennon kärsimättä vai pitääkö laukkutyypin olla helposti löysättävä. Eipä tämäkään yhden tankkauksen vuoksi ongelma ole mutta pidemmillä matkoilla asia alkaa kiinnostaa.
Niguel sanoi:Kiitokset kokemuksista Seikkailu_R:lle ja mjteelle. Nykyisellä Z750:lla matkanteko on tuttua ja tuuli ottaa niskoihin about samoissa vauhdeissa melko ikävästi, eli se on tuttua. Mutta mites se yksi mukisen tärinä, kun on tottunut "tärinättömään" rivineloseen? Puuduttaako se paikat pidemmässä juoksussa?
Niguel sanoi:Kiitokset kokemuksista Seikkailu_R:lle ja mjteelle. Nykyisellä Z750:lla matkanteko on tuttua ja tuuli ottaa niskoihin about samoissa vauhdeissa melko ikävästi, eli se on tuttua. Mutta mites se yksi mukisen tärinä, kun on tottunut "tärinättömään" rivineloseen? Puuduttaako se paikat pidemmässä juoksussa?
Minulla tuli sekä ceparilla että rykkösellä vieterisormet alle 200km matkalla. 690:sen kanssa olen tullut sellaiseen käsitykseen, että koneet ovat tärinän suhteen yksilöitä. Joku on joskus valittanut keskikierrosten voimakasta tärinää ja olen ihmetellyt tätä. Minulla kone tärisee käsittämättömän vähän enkä muista viime kesän parin tunnin etapeilta, että tanko tärisisi ollenkaan maantienopeudessa. Huomenna 160km niin katsotaan onko muistikuva oikea.Niguel sanoi:Mutta mites se yksi mukisen tärinä, kun on tottunut "tärinättömään" rivineloseen? Puuduttaako se paikat pidemmässä juoksussa?