Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soita ja kysy asiaa esim. bw:sta. Sillä se selviää. Ja koko pyörä huoltoon sitten pitää viedä. Tehtaalta tilataan uusi mittari sillä lukemalla mihin vanha jäi. Todellisuudessa uusi säädetään seuraavaan/lähimpään tuhanteen. Mulla oli 14600 km kun meni rikki ja tehtaalta tuli uusi 15000 km mittarissa valmiina.Jaha, vieläköhän ne nollakasiin ens keväänä vaihtais, ei kehtais enää ruveta tänä syksynä mihkää viemään. Ku ei varmaankaa riitä, että marssin mittarin kanssa liikkeeseen ja sanon että kaputt![]()
Itse en ole tuotakaan, 171-172 sentin väliin. Tosin jalkojen pituushan se merkkaa, se mitä on lantion yläpuolella ei auta asiaaKuinka pitkiä ajajat täällä ovat? Kertaakaan en ole pyörää livenä nähnyt (yksi jälleenmyyjä Oulussa, sanoivat että keväällä tulee SMC) ja ulkomaisilla foorumeilta lukenut sen verran, että istuinkorkeus on melko suuri, suurimpia kaikista sumoista. Eli valmistajan mukaan 900-910mm. Itse sellainen 175 pitkä. Miten hyvin kummatkin jalat yltävät maahan?![]()
Turha murehtia tommosia.Kuinka pitkiä ajajat täällä ovat? Kertaakaan en ole pyörää livenä nähnyt (yksi jälleenmyyjä Oulussa, sanoivat että keväällä tulee SMC) ja ulkomaisilla foorumeilta lukenut sen verran, että istuinkorkeus on melko suuri, suurimpia kaikista sumoista. Eli valmistajan mukaan 900-910mm. Itse sellainen 175 pitkä. Miten hyvin kummatkin jalat yltävät maahan?![]()
Pisteet videosta. Tämän voimin menen läpi synkän talven ja katson videon kaunista maisemaa kera pakarin papatuksen joka päivä. Nyt on iso ikävä omaa smc:tä. Kiitos.Minä olen 173 pitkä ja ei ole jalkaongelmia muualla kuin metsässä...eipä tuosta mitään ole hajonnutkaan vaikka muutamankerran kyljelleen parkkeerattu. Tuossa yksi fiilistelypätkä soratieltä.
http://www.youtube.com/watch?v=_M_dSu6EHrw
Hieno videoPisteet videosta. Tämän voimin menen läpi synkän talven ja katson videon kaunista maisemaa kera pakarin papatuksen joka päivä. Nyt on iso ikävä omaa smc:tä. Kiitos.Minä olen 173 pitkä ja ei ole jalkaongelmia muualla kuin metsässä...eipä tuosta mitään ole hajonnutkaan vaikka muutamankerran kyljelleen parkkeerattu. Tuossa yksi fiilistelypätkä soratieltä.
http://www.youtube.com/watch?v=_M_dSu6EHrw![]()
Laitahan nastat alle talveksi. Luistelu on vielä kivempaa kuin muistelu.Tarvi sitä jotain muistoa saada talveksi eli eikun luuri hirvitorniin ja ohiajoa![]()
Onko ongelma ollut nimenomaan pitkien päällä pysymisessä vai missä?Mitä on vierestä seurannut noiden liikkuvien (H4) polttimoiden toimintaa niin suosittelisin niitä muita vaihtoehtoja...
Juurikin näin, itse tuli viriteltyä ledit (XM-L T6) pyörän kummallekkin puolelle katteiden alle. Aika mukavasti riittää valaisemaan pimeän kelin ajelut.Jos pelkkää valoa tarvitsee niin ei nuo nykyiset led valot ole mitenkään himmeleitä...