Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota..minkäs hintainen tuosta pärrästä tulee smotovanteiden kanssa? Ainakin käsittääkseni sitä myydään myös smotovarusteiden kera. Ja sitten vielä, millaset huoltovälit tossa on?
Joo ei kyllä haluan myös ne nappularenkaat pitää, se vähän oli pointtikin. Vai ei tehtaalta enään saa...perskile.Tuota..minkäs hintainen tuosta pärrästä tulee smotovanteiden kanssa? Ainakin käsittääkseni sitä myydään myös smotovarusteiden kera. Ja sitten vielä, millaset huoltovälit tossa on?
Jos en ihan päin seiniä muista niin hinta perus EXC-R:lle on jotain 11500 euroa ja hinta elää aika paljon sen mukaan mitä siihen tahtoo mukaan. Ainakin nuo nappula renkaat vanteineen olisi kelvannut vaihdossa noihin moto vanteisiin ja renkaisiin mut halusin ne pitää itse. Sitten putkihan on noin tonnin tikki ja slipari jossain 500 nurkilla. Ei ole tarkkaa muistikuvaa mitä ne yksilö hinnat oli kun pakettina ostin koko paskan. Itselle paras paketti hinta tuli KoneJönneiltä Joensuusta että kannatti kauempaakin hakea.
EXC-R on vissiin ollut taas ihan hitti tuote sillä ilmeisesti tehtaalta niitä ei enään tälle vuodelle saa...
Ja huolloista ei ole oikein hajuja mutta tiheät ne varmasti on![]()
Muistelinkin että tuo minun oli kai niiden viimeinen mistä tein kaupat.. Ja ovh hinta tänä vuonna oli tuo 11450e...Tul KoneJönneiltä sähkäriä että kaik on männeet ja että vasta elokuussa tulee lisää ja ne ovat sitten jo vuosimallin -09 vekottimia. Eli hinta tuskin on sitten perusvessana se 11 ja rapiat![]()
Taas sain lisää infoa.Muistelinkin että tuo minun oli kai niiden viimeinen mistä tein kaupat.. Ja ovh hinta tänä vuonna oli tuo 11450e...Tul KoneJönneiltä sähkäriä että kaik on männeet ja että vasta elokuussa tulee lisää ja ne ovat sitten jo vuosimallin -09 vekottimia. Eli hinta tuskin on sitten perusvessana se 11 ja rapiat![]()