• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

"Krossihousut" kadulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäs jonkunnäköstä pöksyä saada, missä olis vähän enemmän raväkkyyttä kuin noissa ainaisissa mustissa tai maastokuvioiduissa housuissa. Nahkahousuja kun en halua, niin ilmeisesti ainoaksi vaihtoehdoksi jää krossipökät? Esim tollaset Nofearit

(makutuomareita en tarvitse)
biggrin.gif

Kysymys kuuluukin, että miten tollaset kadulla sitten suojaa jos asvalttiin mätkähtää, verratuna katukäyttöön tarkoitettuihin housuihin? Esim mp asun city pöksyihin.

..ja jos joku osaa ehdottaa jotain katukäyttöön tarkoitettuja housuja, missä on hieman väriä, niin otan ehdoitukset innolla vastaan.

biggrin.gif
biggrin.gif
nyt tapahtui kyllä totaalinen putoamisrepeäminen töissä... oli konttorin likoilla hauskaa!!!! on tainnu pete-r:llä mennä linkitykset vähän V******  
blush.gif

E: voidaan sitten kun ollaan kaikki luettu ym. linkin threadi yhdessä veikkailla millä nimellä pete-r tuolla foorumilla kirjoittelee...
biggrin.gif
taidankin pistää äänestyksen pystyy.. [noei]

Ei tainnu ihan olla Nofearia ton linkin takana...
biggrin.gif

Meni vaan hevostallit.net foorumille ja melko mielenkiintoiseen aiheeseen...
tounge.gif

Pitäs jonkunnäköstä pöksyä saada, missä olis vähän enemmän raväkkyyttä kuin noissa ainaisissa mustissa tai maastokuvioiduissa housuissa. Nahkahousuja kun en halua, niin ilmeisesti ainoaksi vaihtoehdoksi jää krossipökät? Esim tollaset Nofearit

(makutuomareita en tarvitse)
biggrin.gif

Kysymys kuuluukin, että miten tollaset kadulla sitten suojaa jos asvalttiin mätkähtää, verratuna katukäyttöön tarkoitettuihin housuihin? Esim mp asun city pöksyihin.

..ja jos joku osaa ehdottaa jotain katukäyttöön tarkoitettuja housuja, missä on hieman väriä, niin otan ehdoitukset innolla vastaan.
Ei lol. Putosin kyllä aivan täysin kun avasin ton linkin
biggrin.gif

Meniköhän tää nyt ihan oikein
tounge.gif

btw, ois kiva kyllä nähdä ne krossibögätkin, vois itseäkin kiinnostaa
wink.gif

ja jotta muillakin olisi yhtä hauskaa kuin meillä nopeilla niin laitetaan nyt tuo linkki varmuuden vuoksi tänne jos pete-r sattuis editoimaan viestiään paremmin moottoripyörä-foorumille sopivaksi...
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

Laittakaa joku linkki myös niistä housuista. Onko ne crossipökät niin löysät, ettei pienet heijarit näy?
lookaround_orig.gif

noniin päästiin asiaan.
biggrin.gif
eli meikäläinenkin voi lopettaa tuon "aiheettoman" v********!
033102bebe_1_prv.gif

itse oon miettiny ihan samaa (motohousuja siis)asiaa mutta oon meinannu hankkii eurobikeriltä troy lee designin motohousut.

eli tuollaiset

noniin päästiin asiaan.
biggrin.gif
eli meikäläinenkin voi lopettaa tuon "aiheettoman" v********!
033102bebe_1_prv.gif

itse oon miettiny ihan samaa (motohousuja siis)asiaa mutta oon meinannu hankkii eurobikeriltä troy lee designin motohousut.

eli tuollaiset
Kyllä tosta kelpaa jo vittuillakkin
biggrin.gif
Siihen on muutenkin jo totuttu, sen verran tulee aina säädettyä.

..mutta niistä housuista. Noissa missään ei taida olla suojia tai paikkoja niille, kuten katukäyttöön tarkoitetuissa pöksyissä? Siinä ainakin yksi huono puoli. Mitenköhän toi materiaali eroaa? Suojaakohan noi asvaltti-ihottumalta laisinkaan..

Voe helevettilääne!
tounge.gif

Noi Troy Leet on kai laadultaan hieman kyseenalaista tavaraa. Tai näin minut on aivopesty, omia kokemuksia ei ole. Hyvännäköset ne ainakin on.
Mutta kai nuo suojaa sen mitä muutkin kangashousut, suojista riippuen tietysti...

*naurattaaedelleentuolinkki-hymiö*
biggrin.gif

ainakaan noissa troy lee design housuis ei mitään "kovia" suojia ole mutta kaverilla on ne ja kyllä se kangas aika vahvalta tuntuu. eli iskuja ei suojaa mutta luulenpa että kestää aika hyvin asvaltilla persliukua.

sanoi:
Noi Troy Leet on kai laadultaan hieman kyseenalaista tavaraa. Tai näin minut on aivopesty, omia kokemuksia ei ole.

E: mun mielestä ainakin vaikutti ihan laadukkaalta päältä päin ja kaverikin on ollu tyytyväinen. konttauskokemusta ei oo.. *puunkoputushymiö*

Kattelin tuossa talvella Nofearin armeijanvihreitä crossipöksyjä katukruisailuun. Niissä ei ollut polvissa mitään suojaimia, niin olisi joutunut niille ainakin taskut teettämään. Lantiolta oli ehkä jonkun verran pehmustettu.

Eikös niissä supermotokäyttöön tarkoitetuissa kokonahoissakin ole esim polvisuojat eri paikoilla kuin kyykkyhaalareissa? Leikkaus on ainakin niissä erilainen, johtuen tyystin eri ajoasennosta. Eikös sama koskisi tällöin pelkkiä housujakin? Kyykyllä ajettaessa polvisuojat nousisivat tarpeettoman ylös, noin niinkuin mun logiikalla mietittynä. Nakupyöräilyyn lienevät taasen omiaan.

jees, eli tommoset housut vois jopa kadulla toimia. Tuli tässä ensimmäinen konttaaminen tehtyä ja siinä huomaa kyllä varusteiden tärkeyden - eli ei mitään ihan surkeita housuja viitsi hankkia. Tällä kertaa beaversin farkut tosin riittivät, mutta käden sai murrettua astars gp-plus hanskoista huolimatta.
thumbs-up.gif

no kaverilla 10R eli kyllä noi troy leet ainakin toimii kyykyssäkin. ne on yllättävän "farkkumaiset" leikkaukseltaan. eri asia voi tietenkin olla sellasilla tiukemmilla & lyhkäsemmillä motohousuilla mihin menee krossikenkä päälle..

Mp-Asun SXT malli on ns. off-road, mutta matsku ja ompeleet yms on samaa kuin niiden katuhousuissakin. Suojaksi erilliset polvisuojat. Ja värejäkin löytyy muutama:
Mp-Asu SXT

Back