• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kriega reppujen maahantuoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blade918
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään tietoa tuodaanko Kriega-merkkisiä reppuja enää maahan? Olisi tarvetta vyölaukulle ja niillä on ihan vakuuttavan oloinen vaihtoehto ( Kriega R11 ) En vaan löytänyt maahantuojaa ko. merkille. Toki olen kiinnostunut ostamaan joltain tuommoisen,jos sattuu olemaan vailla käyttöä.
smile_org.gif

Ratamopohan tuota toi maahan, mutta nurin meni...Mielestäni ratamopon sivuilla luki joskus että loppuvarasto myytiin MotoVelhoille. Jos sieltä kyselisi että löytyykö...
wink.gif

Ei ne ainakaan noita niiden sivuilla mainosta,mutta pitää kysäistä. Kyllä mulle käytettykin kelpaa,jos jollain on myydä.

Tilasin suoraan repun tuolta Kriegalta! Täytin ja faxasin sen niiden tilauslomakkeen ja tavara tuli viikossa.
smile_org.gif
Eli kätevästi se hoituu tälläkin tavalla. Ainoa on tietysti se, ettei pääse ennakkoon tuotteeseen tutustumaan...

Itselläni olis kans harkinnassa Kriegan repun tilaaminen, mutta kertokaas kokemuksia R25/R35 "sopivuudesta". Kriegan kotisivuilla kun mainitaan että R35 ei sovellu alle 167 cm pituisille. No okei, on sitä pituutta nyt 172 cm, mutta tiedän omaavani lyhyen selän
nixweiss.gif
eli vähän arveluttaa tuo kokeilematta tilaaminen...

Kokemuksia kellään??

Itselläni olis kans harkinnassa Kriegan repun tilaaminen, mutta kertokaas kokemuksia R25/R35 "sopivuudesta". Kriegan kotisivuilla kun mainitaan että R35 ei sovellu alle 167 cm pituisille. No okei, on sitä pituutta nyt 172 cm, mutta tiedän omaavani lyhyen selän
nixweiss.gif
eli vähän arveluttaa tuo kokeilematta tilaaminen...

Kokemuksia kellään??
Itselläni on Kriega R35 (se perusmalli, siis normaalipituisilla remmeillä). Voin sanoa, että R35 on todella pätevä MP reppu: se pysyy selässä hyvin sekä täytenä että tyhjempänäkin. Siinä on hyvät selkäpehmusteet sekä remmit, joilla repun saa litteäksi (ei lepata kovassakaan vauhdissa).

Olen 178/70. Kuten olet ehkä kuvista nähnyt, on R35 aika pitkänmallinen ja tilava reppu. Olkaimien ja vyön pituutta voi säätää. Olkahihnojen (ylä)kiinnityskohdan ja lantiovyön keskikohdan etäisyys on noin 45 cm. siitä on helppo laskea, asettuuko lantiovyö sinun mitoillasi suunnilleen oikealle kohdalle. Koko repun korkeus on noin 55 cm.

Minulla hihnat on säädetty melkein lyhimpään mahdolliseen asentoon, joten vähän suuremmallakaan rinnanympäryksellä ei kiristysvara lopu.
tounge.gif

Back