• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kriega ja takuuhommat...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyssi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos kellään ollut ongelmia Kriegan reppujen/tavaroiden kanssa?

Oma reppuni joka on syyskuussa tilattu, ratkeaa jo saumasta.
Kriegan tavaroillahan on kymmenvuoden takuu.
Miten lähteä selvittämään ongelmaa, kun reppu on tilattu täältä?

Sähköpostia meinasin putiikkiin lähettää, halusin vain kysellä kokemuksia ensin täältä.

Repeämähän on pieni, mutta nyt on periaatteesta kysymys.

Minä ottaisin yhteyttä sekä myyjään että suoraan Kriegaan, ja katsoisin mistä tarjotaan parasta ratkaisua.
Usein olen tällaista tekniikkaa soveltanut monen alan tavaroiden suhteen ja lähes aina valmistaja itse on ollut halukkain auttamaan.
Suomessahan myyjällä on vastuu myymästään tuotteesta mahdollisista takuista riippumatta mutta en tiedä miten Britanniassa, voipi olla viittaavat valmistajan suuntaan (tai kintaalla) mutta kokeilemalla selviää.

Tilanne hallinnassa. Kävin iltasella hakemassa postista uuden repun. Ei voi kun kehua myyjä liikeen poikia. Laittoivat heti uuden repun postiin, kunhan olivat saaneet sitä varastoon. Seurantakoodin laittoivat heti sähköpostiin.

Ei olisi uskonut briteistä, että niitä kiinostaisi joku yksittäinen tilaaja jostain pohjolasta. Pojilta hatun noston arvoinen suoritus.  
bowdown.gif

Vanhan "rikkinäisen" sai pitää...

Back