• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kovin vauhti jossa olet syönyt ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kovin vauhti jossa olet syönyt ? - Matkamotoristien oma galluppi...

• - en osaa/uskalla

Ääniä: 0 0,0%
  • - alle 50km/h

• - alle 100km/h

• - alle 125km/h

• - alle 150km/h

• - alle 175km/h

• - alle 200km/h

• - alle 225km/h

• - alle 250km/h

• - yli 250km/h

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
...toissakesänä tuli Norjan reissulta palatessa mussutettua*** poron kuivaalihhaa ja vauhtia ehken se karvan verran päälle nopeusrajotuksen.

***tankille ajaessa leikkasin vähän roisimman siivun ja sitä sai sitten vielä pureskella ja naatiskella kun matka jatku. Muutenhan syöminen ei umpikypärän kanssa ole mikhän piis-of-nakki, niinku vois aiheeshen liittyen sopivasti sanoa
tounge.gif

Joskus syönyt jäätelötuutteja, mutta kerran sattui olemaan puuskainen tuuli jonka pyörteet riepotti auringon sulattamaa sulaa jätskiä a) sinne b) tänne.

sport05.gif

Iku

Minne te laitatte ajohanskan syönnin tai kännykän räpläämisen ajaksi?

Ja miten se hanska puetaan vauhdissa takaisin?

Ihan vaan kysyn kun kiinnostaa.
smile_org.gif

smile_org.gif
Itse istuin puoliksi sormien päälle, joten hanska kiilautui munien ja tankin väliin 'pystyyn'. Kikkailun (nenän rapsuttelu, syöminen, värinöiden tunnustelu, jne) jälkeen tökkään kätösen hanskaan ja nykäisen hanskan perille. Ei ehdi vauhti tippumaan tai tanko woblaamaan, vaikka oikean käpälän irroittaa hetkeksi kans tangosta.

ei ny tuu mieleen mimmoses vauhdis on tullut evästettyä..sivusta seuranneena...kaveri veteli pari grillimakkaraa poskeensa ihan kohtuullisessa suomi+ matkavauhdissa.
mainittakoon että kyrsät oli kuumia ja nakkarinpaperissa kera sinapin. ja tyytyväisenä näky dippailevan.
oiva esimerkki kuinka hyvä on vakinopeussäädin mopotissa
crazy.gif

nyt kyl wappertuuri huijaaa
tounge.gif

Mä olen syönyt kärpäsen yli 80kmh vauhdissa kun testailin peussia mis oli kymppäset kii.

Täysin edesvastuutonta tuollainen syöminen liikenteen seassa, menkää suljetuille alueille mutustamaan vauhdissa! Kortti vaan heti pois, jos se suklaapatukka nousee sentinkin sieltä tankkilaukusta. Sehän on nyt ihan itsestään selvää, ettei moottoripyörää pysty hallitsemaan kun verensokerit nousee äkisti?

tounge.gif

Eka vaihtoehtokin huono, koska kyllä mä maltan odottaa, että pääsen syömään kotiin/ravintolaan/snagarille.

No ehkä hyttysen silloin tällöin  
biggrin.gif

edit: no eihän mun pitänyt kenenkään viestiä lainata
withstupid.gif

smile_org.gif
Hanskan voi tunkea jalkoväliin tai takin sisään, tai kojelaudalle, tai mikä se pärrässä on. Lyhyen kesähanskan mallia Mp-asu saa ainakin helposti takaisin käteen. Kännykkää en tosin yli taajamanopeuksien ole räplännyt. Syömisestä ei ole kokemusta ajon aikana, minusta ajo sujuu paremmin pikku nälässä.

Back