• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kovin vauhti jossa olet syönyt ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kovin vauhti jossa olet syönyt ? - Matkamotoristien oma galluppi...

• - en osaa/uskalla

Ääniä: 0 0,0%
  • - alle 50km/h

• - alle 100km/h

• - alle 125km/h

• - alle 150km/h

• - alle 175km/h

• - alle 200km/h

• - alle 225km/h

• - alle 250km/h

• - yli 250km/h

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Jovvain...
sport05.gif

Tasapainottaakseni edes hiukan näitä "vetomiäs-keulimis"-galluppeja laitetaas tämmönen matkajutaajien oma kysely, olkaat hyvät
biggrin.gif

Laitoin alle 200 kun autobaanalla ajettiin ja porukka pääsi karkuun kesken tankkilaukun kaivelun, proteiinipatukkaa naamaan ja kahvaa syvemmälle...

Olen minä joskus joutessani kaivanut rintataskusta jonkun suklaapatukan ja survonut sen suuhuni, kun tuo avattava potta sen mahdollisti.

Mutta on sitä tullut luettua pyörällä ajaessa kommarilla sähköpostejakin. Vastaamiseen ei riittänyt vasemman käden sorminäppäryys.

voi hyvää päivää.. oisko jotain 600 km/h vai kuinka kovaa ne lentsikat menee  
biggrin.gif
eikös ne mene tuhatta ja sataa.  Ihan tavalliset matkustajakoneet, hyvässä myötäsessä.

En pyörän päällä kyllä syö mitään. Autossa voi syödä, laittaa ripsaria ja kynsilakkaa, puhua puhelimessa, pyyhkiä pölyjä kojelaudasta, lukea hesaria ja kuunnella uutisia, melkein kaikkia samaan aikaan kun ajaa motaria ohituskaistalla. Olenhan Nainen.  
thumbs-up.gif

Ei helevetti ja näin pois päin tätä aihetta, taas aiheutettiin haisaideri tuolilla. KUKA MAKSAA, KUKA MAKSAA.

Edit: ja jos tähän vaikka laskettais röökinpoltto mukaan niin tohon 70 haarukkaan meneepi.

Olipa äänestys......
No, vastasin, en osaa tai en uskalla....

Ei ole tuo tullut motskarilla viä mieleeni kokeilla....  
bowdown.gif

maan päällä kulkevassa kulkuneuvossa lienee ennätys lähempänä 400 km/h. ja Otin vielä oluttakin ! (Shikansen -luotijuna, japani)

Fysiikkaväittelyiden jälkilöylyissä on pakko todeta maapallon pyörivän toistatuhatta km/h vauhdilla. En siis ikinä ole paikallani syönyt.

vastasin alle 250 kun jossain varmaan kahenkympin vauhdissa olen purkkaa jauhanu ja onhan se alle 250...
tounge.gif

Nii ja sit maapallo niinq kiertää aurinkoa vauhdilla 29,77 km/sek eli oon syöny siinäkin vauhdissa!! FUUUMMM!! En tosin taida olla niinq ainoo...

edit: Nii ja sit Aurinko niinq kiertää Linnunrataa vauhdilla 217 km/sek!! JUMALEISSÖN!! Onneksi matkamotoristeilla on isot visiirit mopoissaan, muuten saattaisi sämpylä levitä naamalle...

Vai pitäisikö pysytellä vain mopon päällä vauhdissa tapahtuneissa einestämisissä...

Back