• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koukussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulla kans vuosien fiilistely kävi toteen tänä kevään
062802jumpie_prv.gif

olen opiskelija ja köyhä ku mikä ja kaiken lisäksi sain just auto lainan maksettuu, nii ei muuta ku pyörä lainaa vaan pankista hakemaan
inlove.gif

on sitä ihminen tyhmä ku tällä tavalla rahattomana lainoja ottaa, mutta onneks näitä asioita ei järjellä käsitellä, vaan tunteella!!
biggrin.gif

hyvää mopoilu kesää kaikille!!!
baaa.gif
062802moto_prv.gif

Niinpäniin
smile_org.gif
Ne on kohtalokkaita nuo koeajamiset ja lainailut
smile_org.gif
Ei muuta ku katteleen omaa mopoa. Muista koeajaa monta eri vaihtoehtoa.

tuossa yhdessä välissä tuli oltua n. 7kk ilman omaa ja alkoi into muutenkin jo haipua, köyhä kun oli.
Eikös kaveri sitten eräänä päivänä ,ruokatunnilla kauppanlähtiessäni, nakannut FZR 1000 avaimet näppiin. Lenkki sitten venyi ruokatunnin mittaiseksi, mutta eikös sitä hengenravinnollakin.....?
062802moto_prv.gif

Varmaan meni 1 kk kun oli taas oma tallissa.
Tuon takia en juuri koeajoja harrasta, joskus on parempi kun ei paremmasta tiedä....
lookaround_orig.gif

Heheh... Mä tein aikoinaan hyvälle kaverilleni noin. Tarvitsin hänen käyttöautoaan lainaks vkl:ksi ja annoin hälle mun GPZ500S:n. Seuraavalla viikolla oli kaverin harrasteauto Plymouth Duster "vähän" viilatulla 340:llä myynnissä! Ja myytyään sen tuli Hornet tilalle. Ja mua vitutti kun hankki tehokkaamman fillarin kuin mulla oli...
biggrin.gif

Ja se kuussatku ähvä on ihan ykkönen peli aloitteluun. Sitten parin kesän jälkeen tykimpää
biggrin.gif
Ei muuta kuin joukkoon somaan
tounge.gif

Back